۱۲ بهمن ۱۴۰۰، ۲۰:۲۵
کد خبر: 84635260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سلیمانی: اخراج محرمی درست بود / احمد الکاف قضاوت خوبی داشت

تهران- ایرنا- کارشناس داوری کشورمان با اشاره به قضاوت احمد الکاف در دیدار ایران و امارات گفت: آنچه ما از طریق تصاویر تلویزیونی دیدیم حکایت از قضاوت خوب وی داشت، ‌ تصمیم هایی که گرفت درست بود و در صحنه اخراج محرمی نیز طبق قوانین رفتار کرد.

حیدر سلیمانی شامگاه سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهارداشت: در طول بازی شاهد یک قضاوت خوب و بی نقص بودیم، ‌ این داور در نیمه نخست ۲ کارت زرد به بازیکنان ما نشان داد که هر دو درست بود، ‌ در صحنه دیگری هم می توانست به وحید امیری کارت زرد نشان بدهد اما به نوعی بازی را کنترل و از دادن این کارت خودداری کرد. در صحنه ای دیگر هم همین کار را برای امارات انجام داد و به نظرم به خوبی توانست بازی را اداره کند.

وی در واکنش به صحنه اخراج صادق محرمی تاکید کرد: در این صحنه به دلیل بی احتیاطی ملی پوش کشورمان داور او را از زمین اخراج کرد، ‌ چنین بی احتیاطی هایی مستلزم جریمه است و محرمی هم باید از زمین اخراج می شد.

این کارشناس داوری کشورمان افزود: فراموش نکنیم تیم ملی ایران به جام جهانی صعود کرده و طبیعی است که آن حساسیت همیشگی را در این بازی ندیدیم، به همین دلیل کار قضاوت هم سخت نبود.  احمد الکاف در این بازی شب آرامی را داشت و موفق عمل کرد.

گفتنی است تیم ملی فوتبال ایران که هفته گذشته با پیروزی برابر عراق توانست جواز صعود به جام جهانی را کسب کند، عصر امروز موفق شد امارات را با تک گل مهدی طارمی شکست دهد تا با کسب هفتمین برد جایگاهش را در صدر جدول گروه اول مستحکم تر کند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha