۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۸:۳۸
کد خبرنگار: 2110
کد خبر: 84635467
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

سایت صادرات محصولات دخانی در مریوان و سقز راه اندازی می شود

سنندج- ایرنا- نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی سایت صادرات محصولات دخانیانی در شهرستان های مریوان و سقز خبر داد.

شیوا قاسمی پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: به همراه بهزاد رحیمی نماینده مردم سقز و بانه با دکتر محمد شیخان مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره شرکت دخانیات ایران جلسه ای را برگزار کردیم.

وی افزود: باتوجه به پرداخت ۵۰ هزار میلیارد ریال از مطالبات کشاورزان کردستان توسط شرکت دخانیات ایران از مدیر عامل این شرکت و مجموعه همکاران وی تقدیر و تشکر شد.

نماینده مردم مریوان و سروآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در این جلسه عنوان شد با توجه به بازارهای هدف منطقه و فعالیت کشاورزان، زمینه احداث و فعالسازی سایت صادرات محصولات دخانی در شهرستان های مریوان و سقز وجود دارد.

وی اضافه کرد: در صورت جذب سرمایه گذار در این حوزه این مسئله به صورت جدی پیگیری خواهد شد و در این راستا مدیرعامل شرکت دخانیات ایران برای بررسی این موضوع به استان کردستان سفر خواهد کرد.

قاسمی پور از ظرفیت های کم نظیر و خدادادی مریوان در جهت توسعه و پیشرفت کشور خبر داد و گفت : اشتغالزایی باید در جایگاه خاصی برای جوانان و نوجوانان این شهرستان قرار گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha