۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۹:۰۳
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84635508
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

شهرستان ششتَمَد خراسان رضوی هم به رنگ قرمز کرونایی در آمد

سبزوار- ایرنا- رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: با افزایش شمار بیماران کرونایی شهرستان‌ ششتمد واقع در غرب خراسان رضوی هم بر طبق آخرین گزارش نرم‌افزار ماسک وزارت بهداشت به رنگ قرمز کرونایی درآمده است.

دکتر علیرضا مسلم روز چهارشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: با افزایش تعداد بیماران کرونایی و قرمز شدن وضعیت این شهرستان، بیمارستان واسعی سبزوار به حال آماده‌باش کامل درآمد.

وی ادامه داد: طی هفته جاری میزان بیماران بستری کرونایی در مرکز آموزشی - درمانی واسعی در سبزوار ۷۰ درصد و شمار پذیرش بیماران سرپایی مبتلا به ویروس کرونا در مراکز اورژانس بیمارستانهای این دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان نسبت به هفته گذشته ۲۰۰ درصد بیشتر شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: شهروندان در صورت مشاهده علایم مشکوک به کرونا در اولین گام به مراکز ۱۶ گانه مراجعه کنند و زمان طلایی درمان را از دست ندهند.

مرکز آموزشی، درمانی واسعی در سبزوار به طور ویژه برای پذیرش بیماران مشکوک به ابتلا به بیماری کووید ۱۹ در نظر گرفته شده است.

۳۷ مرکز بهداشتی، درمانی، ۱۹۴ خانه بهداشت و ۶ بیمارستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی سبزوار به جمعیت نیم میلیون نفری شهرستان‌های سبزوار، جوین، داورزن، جغتای، خوشاب و ششتمد در غرب خراسان رضوی خدمات بهداشتی و درمانی ارائه می‌کنند.

ششتمد در ۲۸۴ کیلومتری جنوب غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha