خوشحالی پیشکسوت فوتبال امارات از شکست یک گله برابر ایران

تهران- ایرنا- پیشکسوت فوتبال امارات با اشاره به ضعف تیم ملی فوتبال این کشور برابر ایران گفت: ایران تیم برتر میدان بود و باید خدا را شکر کنیم که بیشتر از یک گل نخوردیم.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال ایران روز گذشته (سه‌شنبه) در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر تیم ملی امارات با یک گل به برتری رسید تا با ۲۲ امتیاز همچنان تیم نخست جدول گروه A باشد. تیم ملی فوتبال ایران هفتم بهمن ماه با برتری برابر تیم ملی عراق جشن صعود به جام جهانی را برگزار کرد. کره‌جنوبی دیگر تیم این گروه است که با ۲۰ امتیاز حضورش را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی کرده است.

تیم ملی فوتبال امارات با ۹ امتیاز از هشت بازی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی گروه A قرار دارد و تلاش دارد در پلی‌اف حضور یابد.

بازی منسجم تیم ملی فوتبال ایران و برتری با وجود ۱۰ نفره شدن، موجب تحسین کارشناسان فوتبال امارات شد. «اسماعیل راشد» بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال امارات در گفت و گو با دبی اسپرت با تحسین عملکرد شاگردان «دراگان اسکوچیچ» گفت: تیم ملی ایران از ابتدا اداره بازی را در دست گرفت و از لحاظ فنی و فردی برتر از حریف بود. آنان در میانه میدان حاکم بازی بودند.

راشد با اشاره به ۱۰ نفره شدن تیم ملی ایران در بازی برابر امارات عنوان کرد: بازیکنان اماراتی با وجود برتری عددی در بازیکن با هم نتوانستند برتری خود را در میدان به اثبات برسانند. تیم ایران در خلق موقعیت برتر بود و خدا را شکر که بیشتر از یک گل نخوردیم؛ ایران می‌توانست شمار گل‌های خود را افزایش دهد.

تیم ملی فوتبال امارات برای قطعی شدن حضور خود در بازی پلی‌اف باید فروردین‌ماه به مصاف تیم‌های عراق و کره‌جنوبی برود. تیم امارات در صورت برتری در این ۲ بازی می‌تواند به عنوان تیم سوم در پلی‌اف به مصاف تیم سوم گروه B برود. برنده بازی پلی‌اف به مصاف نماینده پنجم آمریکا جنوبی خواهد رفت.

در گروه B تیم‌های عربستان با ۱۹ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم ژاپن با ۱۸ امتیاز در رده دوم قرار گرفته است. استرالیا نیز با ۱۵ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است. در این گروه هنوز تکلیف تیم‌های صعود کننده مشخص نیست.

روز گذشته ژاپن با برتری ۲ بر صفر برابر عربستان یک قدم به جام جهانی ۲۰۲۲ نزدیک شد و استرالیا نیز برابر عمان متوقف شد. دیدار تیم‌های استرالیا و ژاپن در چهارم فروردین تعیین کننده سرنوشت تیم صعود کننده به جام جهانی در این گروه است. در این روز عربستان به مصاف چین خواهد رفت و با برد برابر این کشور جشن صعود به جام جهانی را خواهد گرفت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha