۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 84635714
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کاهش محسوس دمای هوای خراسان جنوبی از امروز

۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۳۸
کد خبر: 84635714
کاهش محسوس دمای هوای خراسان جنوبی از امروز

بیرجند - ایرنا - رییس گروه پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی‌های جوی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: از امروز (چهارشنبه) تا صبح فردا کاهش دما در این استان محسوس است و شاهد گسترش سرما و یخبندان شبانه خواهیم بود.

جواد نخعی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: صبح فردا در بیشتر مناطق استان کاهش دمای ۴ تا ۶ درجه‌ای را خواهیم داشت.

وی گفت: مطابق با الگوی نقشه‌ها و تصاویر ماهواره‌ای هواشناسی فعالیت سامانه بارشی که از دیروز در استان آغاز شد، امروز به‌صورت ضعیف در برخی نقاط از جمله مناطق شمال شرقی ادامه دارد و با توجه به کاهش دما در گردنه‌ها و جاده‌های کوهستانی تشکیل مه می‌تواند کاهش دید افقی را به همراه داشته باشد.

رییس گروه پیش‌بینی و صدور پیش‌آگاهی‌های جوی اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته از ۲۵ ایستگاه هواشناسی استان بارش باران گزارش شده که بیشترین میزان بارندگی در ایستگاه بیهود قاین با ۱۴ میلیمتر بوده است و در برخی ایستگاه‌ها کمتر از ۲ میلیمتر بارندگی داشته‌ایم.

وی ادامه داد: در ایستگاه اسفزار و مود از توابع شهرستان سربیشه هم به ترتیب چهار و یک سانتیمتر برف به ثبت رسیده است.

نخعی گفت: صبح امروز سربیشه با کمینه دمای یک درجه سلسیوس سردترین ایستگاه و دهسلم نهبندان با بیشینه ۲۱ درجه سلسیوس گرمترین ایستگاه استان گزارش شد همچنین در شبانه‌روز گذشته نوسانات دمایی در مرکز استان بین ۲ تا ۱۴ درجه متغیر بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha