استاندار سمنان: توطئه دشمنان علیه انقلاب در تمام دوره‌ها شکست خورد

شاهرود - ایرنا - استاندار سمنان گفت: توطئه های دشمنان علیه انقلاب اسلامی از روزهای نخست پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شد که با هوشیاری امام راحل، رهبر معظم انقلاب و مردم تا کنون شکست خورده است.

به گزارش ایرنا ، سید محمدرضا هاشمی که روز چهارشنبه در نشست شورای اداری شاهرود در شالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی این شهر سخن می گفت ، افزود : تجزیه ایران اسلامی ، طراحی کودتا در پایگاه هوایی نوژه ، ترور شخصیت های انقلاب و نظام و جنگ تحمیلی از جمله این دسیسه ها و توطئه های دشمنان بود که با حضور آگاهانه مردم شکست خورد.

  وی با بیان این که ایام الله دهه فجر فرصتی مطلوب است تا عملکرد انقلاب اسلامی و نظام ‌جمهوری اسلامی به مردم ارائه شود، افزود :  قبل از ورود امام (ره) به میهن ، شاه ذلت بار و با خواری از کشور خارج شد و انقلاب  به پیروزی رسید اما دسیسه های دشمنان به پایان نرسید.

  هاشمی گفت : پس از این ناکامی ها، دشمنان به تحریم های ظالمانه و تهاجم فرهنگی روی آورد و امروز شاهد جنگ اقتصادی علیه نظام جمهوری اسلامی هستیم که قطعا با هوشیاری مردم و تلاش شبانه روزی مسئولان، کشور از این سختی ها نیز گذر می کند و توطئه های دشمنان خنثی خواهد شد.

  استاندار سمنان ابراز امیدواری کرد :  مسیر رو به جلو انقلاب اسلامی با این‌ پیشرفت، بالندگی، سرعت و عزت ادامه‌ پیدا خواهد کرد .

  وی اعتماد و پشتیبانی مردم  را بالاترین سرمایه نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت :  اتحاد و اطاعت از رهبر معظم انقلاب  همواره رمز اصلی موفقیت ها در تمامی صحنه ها بوده و خواهد بود.

استاندار سمنان گفت :  امروز باید با کار و روحیه جهادی، در راستای رسیدگی به مطالبات و دغدغه های مردم و گره‌گشایی از موانع و مشکلات و بهبود معیشت مردم گام برداریم.

وی، توسعه واکسیناسیون را  یکی از اقدامات  شایسته  دولت سیزدهم دانست و گفت : برای اجرای طرح مسکن نیز در ۱۸ شهر استان زمین تامین شد و به عنوان دومین استان در کشور، عملیات اجرایی احداث این واحدهای مسکونی آعاز شده است.

هاشمی گفت :  بر اساس اعلام وزارت صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با پرداخت ۱۴.۶ درصد اعتبارات تسهیلات رونق تولید کشور، رتبه اول را در کشور به خود اختصاص داده که این موفقیت حاصل تلاش تمامی دست اندرکاران این حوزه  است و   با اقدامات صورت گرفته، ۲۸ واحد صنعتی راکد با بیش از ۳ هزار و ۵۰۰ نفر اشتغال، به چرخه تولید بازگشته و احیاء شدند که این مساله تا پایان سال نیز ادامه خواهد داشت.

رسالت کنونی مسوولان امیدآفرینی و امانتداری است

امام جمعه شاهرود هم در این نشست گفت :  مردم ما همیشه در برابر دشمنان ایستادگی کردند و امروز وظیفه مسئولان است که در کنار آن ها باشند .

حجت االاسلام عباس امینی افزود : روشنگری در تمام قسمت های حکومت به خصوص بحث  مالی یکی از وظایف مهم مسئولان است .

وی با بیان اینکه خدمت به مردم در انقلاب اسلامی یکی از بهترین برکات است، افزود: امید آفرینی و امانتداری دو مولفه مهم است که مسئولان باید با جدیت به آن عمل نمایند.
خطیب جمعه شاهرود  ضمن بیان این مطلب که حاکمیت در خصوص هر مبلغی و درآمدی که از مردم دریافت می‌کند باید دقت داشته باشد، ابراز داشت: شفاف سازی برای مردم در حوزه مالی باعث امیدواری و رضایت عمومی خواهد شد.
امام جمعه شاهرود با اشاره به اینکه مسئولیت ها امانتی زودگذر  هستند  که باید دقت شود تا به بهترین شکل ممکن آن را به سرانجام برسانیم، اظهار داشت،: حضور مسئولان در برنامه هایی مانند نماز جمعه، راهپیمایی  و دیگر تجمعات مردمی  امری ضروری است.
در دهه فجر امسال ۸۵۱ طرح عمرانی و اقتصادی با اعتبار ۳ هزار ۲۰۰ میلیارد تومان در استان سمنان به بهره برداری می رسد که  از این میزان ۳۹۳ طرح با اعتبار ۶۶۶ میلیارد تومان عمرانی و ۴۵۸ طرح با اعتباری بالغ بر ۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان اقتصادی است ، همچنین عملیات اجرایی احداث ۸۳ طرح با اعتباری بالغ بر ۵۱۲ میلیارد تومان در استان آغاز می شود.

 با بهره برداری از این طرح ها ، بیش از ۳۰ هزار اشتغال  تثبیت و ۷۵۰ فرصت شغلی جدید نیز فراهم می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha