۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
کد خبرنگار: 1163
کد خبر: 84635812
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۵ کلاس درس به فضای آموزشی کردستان اضافه می‌شود

۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۵۶
کد خبر: 84635812
۶۵ کلاس درس به فضای آموزشی کردستان اضافه می‌شود

سنندج- ایرنا- مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان گفت: همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، ۶۵ کلاس درس به فضاهای آموزشی این استان افزوده می‌شود.

ماجد احمدی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد کلاس در قالب ۱۷ مدرسه با اعتباری افزون بر ۱۴۱ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال در نقاط مختلف استان احداث شده و آماده بهره برداری است.

وی افزود: از مجموع این ۱۷ مرکز آموزشی، یک پروژه در شهرستان قروه، چهار پروژه در کامیاران، یک پروژه در مریوان، یک پروژه در سروآباد و ۱۰ پروژه نیز در شهرستان سنندج است که در ایام دهه فجر در آیین های ویژه با حضور مسوولان افتتاح خواهد شد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کردستان یادآور شد: امروز همزمان با دومین روز از دهه فجر انقلاب یکی از این پروژه‌ها با عنوان پروژه مقاوم سازی هنرستان ۱۱ کلاسه تندرستی پسران سنندج به بهره برداری رسید.

وی اضافه کرد: برای مقام سازی این پروژه آموزشی، ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی هزینه شده است، ضمن اینکه در حال حاضر علاوه بر این پروژه ها، ۱۲۵ پروژه آموزشی نیمه تمام فعال در استان وجود دارد.

استان کردستان در مجموع ۳۰۹  هزار دانش‌آموز دارد که در سه هزار و ۸۰۰ واحد آموزشی با ۱۲ هزار و ۶۶۶ کلاس درس تحصیل می کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha