کی‌روش جنگ را به ورودی ورزشگاه‌های کامرون کشاند

تهران- ایرنا- سرمربی تیم ملی مصر در واکنش به اظهارات رییس فدراسیون فوتبال کامرون گفت: جنگ واقعی برای حمایت از کسانی است که در ورودی ورزشگاه‌های این کشور جان باختند.

به گزارش ایرنا، تیم ملی فوتبال مصر که در مرحله یک‌چهارم نهایی جام ملت‌های آفریقا با پیروزی ۲ بر یک برابر مراکش جواز حضور در جمع چهار تیم نیمه‌نهایی را کسب کرده بود در این مرحله باید به مصاف تیم ملی کامرون میزبان این دوره از رقابت‌ها برود. هدایت تیم ملی مصر بر عهده «کارلوس کی‌روش» سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران است.

در دیگر بازی این مرحله امروز (چهارشنبه) سنگال به مصاف تیم بورکینافاسو خواهد.

پیش از آغاز دیدار تیم ملی مصر برابر کامرون، کی‌روش با مسوولان فوتبال کامرون وارد جدال لفظی شد. «ساموئل اتوئو» ستاره اسبق فوتبال کامرون و بارسلون که ریاست فدراسیون فوتبال این کشور را بر عهده دارد پیش از آغاز این دیدار، نبرد مصر و کامرون را جنگ در زمین مسابقه خواند.

سرمربی تیم ملی فوتبال مصر در پاسخ به اظهارات بازیکن اسبق تیم فوتبال بارسلونا جنگ واقعی را ورودی ورزشگاه‌های کامرون دانست.

نشریه استاد الدوحه قطر با انتشار متنی از سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان نوشت:  اتوئو گفته که دیدار مصر با کامرون جنگ واقعی است باید به او بگویم جنگ واقعی این است که از افرادی که در ورودی ورزشگاه‌های کامرون جان باخته حمایت کنیم.

در دیدار تیم های ملی فوتبال کامرون و کومور ۶ نفر در ورودی ورزشگاه به دلیل ازدحام جمعیت جان باختند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha