۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۲۷
کد خبرنگار: 1271
کد خبر: 84635856
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۱۶ طرح عمرانی و آموزشی در اشنویه به بهره برداری رسید

مهاباد- ایرنا - ۱۶ طرح عمرانی و آموزشی با ۲۹ میلیار ریال هزینه در دومین روز از دهه مبارک‌ فجر با حضور فرماندار و جمعی از مسوولان در اشنویه به بهره برداری رسید.

فرماندار اشنویه روز چهارشنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: یکی از این طرح ها مدرسه ۲ کلاسه خیّرساز در محوطه مدرسه خوارزمی نالوس بود که با بیش از چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال افتتاح شد.

سیدعلی ترابی افزود: هم اکنون ۶۷۴ کلاس درس شامل ۴۰۹ کلاس ابتدایی، ۱۵۵ کلاس متوسطه اول و ۱۱۰ کلاس متوسطه دوم در این شهرستان وجود دارد.

وی بیان کرد: سه طرح عمرانی شهرداری نالوس نیز شامل آسفالت و لکه‌گیری معابر سطح شهر، فاز یک پروژه پارک "مریم" و طرح اصلاح و جدول گذاری معابر سطح شهر نیز امروز به بهره برداری رسید.

وی با بیان اینکه نصب پرچم در ورودی شهر نالوس و برپایی میز خدمت از دیگر برنامه های امروز بود، افزود: به همین مناسبت ۱۲ طرح بخشداری نالوس نیز که شامل جدول گذاری و احداث کانال بود مورد بهره برداری قرار گرفت. 

به گزارش ایرنا، به مناسبت دهه فجر ۵۸ طرح عمرانی، خدماتی و آموزشی در شهرستان اشنویه در این ایام افتتاح یا کلنگ زنی می شود که در مجموع برای این طرح ها هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

جشن‌های ویژه چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است و تا روز ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha