۱۶۶ میلیارد ریال طرح‌ مخابراتی در استان سمنان به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود

سمنان- ایرنا- مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: ۱۵۵ طرح مخابراتی در استان با صرف اعتبار ۱۶۶ میلیارد و ۳۱۸ میلیون ریال به مناسبت دهه فجر افتتاح می‌شود.

به گزارش ایرنا، مجید دارائی روز چهارشنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: نصب و راه‌اندازی سوئیچ و توسعه تلفن ثابت، اجرای کابل‌کشی فیبرنوری، توسعه شبکه FTTH، ارائه خدمات مخابراتی بر بستر بی‌سیم، بهبود پوشش تلفن همراه برای روستاها و جاده‌های فاقد پوشش شبکه همراه اول، از جمله طرح‌های آماده افتتاح به مناسبت دهه فجر است.
وی ادامه داد: نصب و راه‌اندازی فناوری نسل سومو چهارم اینترنت همراه، ایجاد مراکز تلفن جدید و نوسازی و بهسازی سیستم‌های برق، از دیگر طرح‌های آماده افتتاح مخابرات منطقه سمنان در دهه فجر امسال است.
وی افزود: ۹ طرح در حوزه تلفن ثابت، ۲۹ طرح در حوزه توسعه شبکه مانند اجرای طرح فیبرنوری و FTTH و ۲۳ طرح در حوزه داده و فناوریهای بی‌سیم، ۸۸ طرح در حوزه ارتباطات سیار و ۶ طرح در حوزه توسعه پاور و تغذیه نیرو در استان سمنان به مناسبت دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.
مدیر مخابرات منطقه سمنان گفت: جلب رضایت مشترکان در ارائه خدمات مطلوب و پایدارتر به آنها، توسعه و بهینه‌سازی شبکه‌ تلفن ثابت، همراه و دیتا، ارائه و ارتقاء فناوری‌های نوین و همگام بودن با سرعت پیشرفت فناوری و صرفه‌جویی در مصرف انرژی از جمله اهداف اجرای طرح‌های مخابراتی است.
به گزارش ایرنا، ۸۵۱ طرح در دو بخش عمرانی و سرمایه گذاری با سه هزار و ۱۶۶ میلیارد تومان به مناسبت دهه فجر در سراسر استان سمنان بهره‌برداری می‌شود.
در چهل سومین دهه فجر انقلاب در استان سمنان ۳۹۳ طرح عمرانی با ۶۶۶ میلیارد تومان بهره‌برداری و در بخش سرمایه‌گذاری نیز ۴۵۸ طرح با ۲ هزار و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha