۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۲۷
کد خبر: 84636108
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

المپیک زمستانی/ بستری شدن ۱۱ ورزشکار به دلیل کرونا در پکن

تهران- ایرنا- کمیته برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن از بستری شدن ۱۱ ورزشکار و کادر ورزشی به دلیل کرونا در بیمارستان خبر داد.

به گزارش ایرنا، کمیته برگزاری بازی‌های المپیک زمستانی پکن اعلام کرد که ۱۱ نفر مرتبط با بازی‌ها به دلیل ابتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان بستری شده‌اند.

دکتر «برایان مک‌کلاسکی» رییس کمیته پزشکی المپیک پکن تأیید کرد که افراد آلوده پس از مشاهده یک علامت به بیمارستان منتقل شدند اما هیچ‌کدام به‌طور جدی بیمار نیستند.

این خبر در حالی منتشر شده که آخرین آمار شمار مبتلایان به کرونا در المپیک ۳۲ مورد دیگر را نشان می‌دهد. در میان این ارقام ۹ نفر ورزشکار و مسوولان تیم و ۲۳ مورد از پرسنل بازی‌ها هستند.

از این بین ۱۷ مورد حباب شناسایی شدند، در حالی که بقیه تست‌ها از آزمایش در فرودگاه بین‌المللی پکن مثبت شده است. در این بین می‌توان به اسکی‌بازان سوئد و سوئیس اشاره کرد.

بازی‌های المپیک پکن از پانزدهم بهمن به طور رسمی آغاز می‌شود.

کاروان اسکی کشورمان با ترکیب سه ورزشکار و ۲ مربی در ۲ رشته اسکی آلپاین و صحرانوردی شب گذشته کشورمان را به مقصد چین میزبان بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ ترک کرد.

«عاطفه احمدی» و «حسین ساوه شمشکی» ۲ نماینده اسکی آلپاین کشورمان در این بازی‌ها هستند که با مربیگری «باقر کلهر» عازم چین شدند.

قرار بود «سیدستار صید» المپین با سابقه اسکی صحرانوردی کشورمان و «مصطفی میرهاشمی» مربی اسکی صحرانوردی به این دوره از بازی‌ها اعزام شوند که متاسفانه به دلیل مثبت شدن تست کرونا از اعزام به چین بازماندند. با موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، «دانیال ساوه شمشکی» به عنوان ورزشکار اسکی صحرانوردی و «محمدتقی شمشکی» به عنوان مربی این رشته جایگزین صید و میرهاشمی شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha