۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 1449
کد خبر: 84636175
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه ملایر: مدیران دولت سیزدهم باید پرچمدار جهاد تبیین باشند

همدان- ایرنا- امام جمعه ملایر گفت: امروز عرصه جهاد اقتصادی، فرهنگی و فکری است و تمامی مدیران و مسئولان باید برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان با رویکرد و تفکری انقلابی، پرچمدار جهاد تبیین باشند.

به گزارش ایرنا؛ حجت الاسلام «محمدباقر برقراری» روز چهارشنبه در دیدار با معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان، اظهار داشت: امروز همه باید جهادی عمل کنیم، چراکه با کار جهادی می توان توطئه ها و نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله صافی گلپایگانی، وی را یکی از مجاهدان فی سبیل الله دانست و افزود: ایشان در جهاد روشنگری ید طولایی داشت و با تالیف ۱۱۷ کتاب، باید به عنوان الگویی مهم در سیره و روش زندگی ما قرار گیرد.

امام جمعه ملایر با بیان اینکه مومن یا با شمشیر و یا با زبان جهاد می‌کند، اظهار داشت: امروز بسترهای زیادی برای جهاد تبیین مورد تاکید رهبر معظم انقلاب وجود دارد تا بسیاری از ناممکن‌ها، ممکن شود.

حجت الاسلام برقراری ادامه داد: همانگونه که امام خمینی(ره) خبر سقوط رژیم پهلوی را داد، رهبر فرزانه انقلاب نیز سال‌ها پیش فرا رسیدن افول آمریکا را خبر دادند و امروز این امر در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی تنها قدرتی است که در مقابل بلوک غرب ایستاده است، گفت: ملت ایران با ۲ بال سرخ شهادت‌طلبی و سبز مهدویت پرواز می‌کند و زیر بیرق ولایت فقیه اوج قله‌های پیروزی و موفقیت را فتح می‌کند.

امام جمعه ملایر: مدیران دولت سیزدهم باید پرچمدار جهاد تبیین باشند

کمتر از ۱۰ درصد پروژه‌های دهه فجر استان همدان کلنگ‌زنی می‌شود

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری همدان نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه یک‌هزار و ۱۰۰ شهید شهرستان ملایر، اظهار داشت: در دهه فجر امسال ۵۷۷ پروژه با اعتباری بالغ بر سه هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان در مناطق مختلف این استان، افتتاح و یا کلنگ زنی می شود.

«سیدمحمدرضا میرصفدری» افزود: با توجه به اینکه سیاست دولت سیزدهم تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام است و بنایی بر آغاز پروژه جدید مگر طبق نیاز ندارد، در این راستا کمتر از ۱۰ درصد پروژه‌های دهه فجر امسال استان همدان، جدید هستند.

وی با اشاره به اوج‌گیری دوباره شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: چنانچه پروتکل‌های بهداشتی و تزریق واکسن در اولویت مردم قرار نگیرد، دوباره محدودیت‌ها برمی‌گردد.

«حسین فارسی» سرپرست فرمانداری ویژه ملایر نیز دراین دیدار گفت: همزمان با دهه فجر ۱۴۰ پروژه با اعتباری بالغ بر یک‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان دراین شهرستان به بهره‌برداری می‌رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha