استاندار کرمانشاه: ائمه جمعه امیدواری در جامعه را افزایش دهند

کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه اقامه نماز جمعه را یکی از برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی دانست و گفت: ائمه جمعه باید امیدواری به آینده را در جامعه افزایش دهند تا بتوانیم با وحدت و همدلی مشکلات مردم را برطرف کنیم.

به گزارش ایرنا، «بهمن امیری مقدم» روز چهارشنبه در همایش ائمه جمعه استان کرمانشاه استفاده از کلمه فلاکت را در دستگاه های اجرایی ممنوع اعلام کرد و افزود: این کلمه با اعصاب و روان مردم بازی می‌کند و این واژه برازنده کشور اسلامی ایران نیست.

وی از معرفی استان کرمانشاه به عنوان استانی سیاه گلایه کرد و یادآور شد: خداوند متعال زیبایی‌های کمی در این استان قرار نداده است از صنایع مختلف گرفته تا داشته‌های فرهنگی و هنری، اماکن مذهبی، جاذبه‌های گردشگری و بکر و همچنین ظرفیت‌های بسیاری در حوزه درمانی و دارویی که می‌تواند در جذب توریسم سلامت مورد استفاده قرار گیرد.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه معرفی نادرست کرمانشاه منجر به فرار سرمایه‌گذاران به سایر استان ها و کشورها می‌شود، اظهار کرد: ائمه جمعه در منبرهای خود خصلت‌ها و ویژگی‌های مثبت هر منطقه را بازگو کنند تا این فرهنگ سازی به نحو شایسته ای در جامعه انجام شود.

امیری مقدم در بخش دیگری با تبریک فرا رسیدن دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: دین ما، آیات قرانی و روایات ائمه اطهار خدمتگزاری به مردم را افتخاری بزرگ می‌داند و بزرگترین افتخاری که انقلاب اسلامی به دست آورد این بود که حاکمیت دینی را در کشور مسلط ساخت و خداوند را شاکریم که دولت سیزدهم با کمترین استراحت و به صورت ۲۴ ساعته در حال خدمتگزاری به مردم است.

استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی عزت و اقتدار را برای کشور و مردم به دست آورد، افزود: در گذشته ما مستعمره سایر کشورها بودیم اما انقلاب اسلامی این عزت و اقتدار را به وجود آورد و اگر کسی این افتخارات را نبیند، نابینا است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha