۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۴۷
کد خبرنگار: 3140
کد خبر: 84636250
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده ولی فقیه در کردستان: منتقدان عدل و انصاف را رعایت کنند

سنندج- ایرنا- نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: نقد منصفانه با تخریب متفاوت است بنابراین منتقدان و آگاهان باید با حفظ عدل و انصاف نسبت به آگاهی رسانی تلاش کنند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز چهارشنبه در جشن انقلاب با محور انقلاب اسلامی، خودباوری و جوانان ایرانی در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی سقز اظهار داشت: با وجود اینکه کشور در محاصره اقتصادی است ولی تلاش های زیادی برای عمران و آبادانی انجام شده است.

وی اضافه کرد: گرچه بخشی از مشکلات اقتصادی کشور ناشی از بی تدبیری است ولی نباید تلاش های دولتمردان را نادیده گرفت.

وی با بیان اینکه دوری کردن از خط اعتدال و انصاف، باعث مایوس کردن مردم می شود از روحانیون و رسانه ها خواست تا در بیان دستاوردها، جوانب عدل و انصاف را رعایت کنند.

حجت الاسلام پورذهبی بر اهمیت اعتماد به نفس، علاقه به کشور و اسلام، تحصیل و تذهیب نفس و آگاهی دادن به مردم تاکید کرد و گفت: باید روحانیان و مسوولان، این محورها را ترویج کنند.

رییس مرکز بزرگ اسلامی شهرستان سقز هم با اشاره به وظیفه خطیر علما در روشنگری اجتماع، یادآور شد: دشمن در تمام مقاطع به دنبال توطئه و کارشکنی بوده است.

ماموستا سید فاروق حسینی افزود: غرب با پیشتوانه قوی رسانه ای در صدد نفوذ و رخنه در بنیان های خانواده و دین است و باید مواظب باشیم.

در بخشی از این مراسم، از ۲۰ نفر از روحانیان شهرستان سقز با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha