استاندار خراسان رضوی بر جذب سرمایه‌گذاران بخش خصوصی تاکید کرد

مشهد- ایرنا- استاندار خراسان رضوی گفت: جریان اقتصادی استان باید به سوی مردمی شدن پیش برود و در این راستا دستگاه‌های متولی باید زمینه ساز سرمایه‌گذاری بخش خصوصی باشند.

به گزارش روز چهارشنبه استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با اشاره به اهمیت اقتصاد زیارت در مشهد افزود: با توجه به تعداد بسیار زائران ایرانی و غیر ایرانی در مشهد، حوزه زیارت پویاتر و فعال تر خواهد شد.

وی بر لزوم حفظ سلامت اداری تاکید کرد و ادامه داد: دستگاه‌های اجرایی استان باید به سوی خدمت بیشتر به مردم و مانع زدایی از امور پیش بروند.

استاندار خراسان رضوی به اقدامات انجام شده در زمینه تقویت زیرساخت‌ها در استان اشاره کرد و گفت: اقدامات خوبی در حال انجام است که امیدواریم تابستان سال آینده شاهد تنش آب نباشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی هم در این دیدار با بیان اینکه مردم ما همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند گفت: مسوولان باید تلاش کنند گره‌گشای امور مردم باشند و خالصانه به کشور خدمت نمایند.

آیت الله سید احمد علم الهدی به اقدامات دولت سیزدهم اشاره کرد و افزود: امیدوارم این دولت با پشتوانه مردمی و ولایی بتواند مشکلات موجود کشور را از پیش رو بردارد.

وی با تاکید بر اخلاص در امور ادامه داد: مسوولان باید با اخلاص، گره‌های استان را بگشایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha