۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۴۹
کد خبرنگار: 2203
کد خبر: 84636477
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

سامانه فروش اینترنتی کالاهای تنظیم بازار در بیرجند راه‌اندازی شد

بیرجند - ایرنا - سامانه فروش اینترنتی کالاهای تنظیم بازار با همکاری اداره کل پست و تعاون روستایی خراسان جنوبی در بیرجند راه‌اندازی شد.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی روز چهارشنبه در آیین راه‌اندازی این سامانه گفت: شهروندان می‌توانند از امروز (۱۳ بهمن) با مراجعه به سامانه شرکت پست استان نسبت به خرید کالای تنظیم بازار اقدام کنند.

وحید ضیائیان احمدی افزود: در گذشته کالاهای تنظیم بازار در کشور به شکلی عرضه می‌شد که گاهی اوقات شاهد صف کشیدن شهروندان بودیم و این برازنده مردم نجیب ما نبود.

وی بیان کرد: در همین خصوص نخستین برنامه توزیع اینترنتی کالاهای تنظیم بازار در تهران با عرضه مرغ شروع شد و بعد از رضایت رییس جمهور از این طرح، تاکید شد که در سایر استان‌ها نیز اجرایی شود.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی تصریح کرد: سامانه فروش اینترنتی کالاهای تنظیم بازار در استان اکنون فقط در مرکز استان فعال است و در سایر شهرستان‌ها به مرور راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: این طرح با همکاری اداره کل پست استان و با استفاده از ظرفیت این شرکت در توزیع انجام می‌شود و بدون شک نظارت کامل در توزیع مورد تاکید است.

ضیائیان احمدی گفت: مردم می‌توانند برای ثبت سفارش کالای تنظیم بازار به آدرس اینترنتی www.postsam.ir  مراجعه کنند.

وی افزود: در حال حاضر تنها محصول عرضه شده در این سامانه شکر به ازای هر بسته ۹۰۰ گرمی ۱۴ هزار تومان است که هر فرد با یک کد ملی می‌تواند چهار بسته سفارش داده و کالا را درب منزل و بدون پرداخت هیچ وجهی برای هزینه پستی دریافت کند.

مدیر تعاون روستایی خراسان جنوبی اظهار داشت: در این سامانه قابلیت‌هایی طراحی شده که بتوان نظارت کامل بر روی توزیع محصولات تنظیم بازار داشت.

وی تاکید کرد: به دنبال توسعه این سامانه و اضافه کردن کالاهای تنظیم بازار دیگری مانند برنج، مرغ، گوشت و حتی حبوبات در این سامانه هستیم که این کالاها با قیمت تنظیم بازار عرضه می‌شود.

ضیائیان احمدی گفت: سهمیه کنونی سامانه مذکور فقط برای تامین و توزیع کالاهای تنظیم بازار عموم مردم است و اصنافی از قبیل قنادی‌ها باید از سهمیه تعیین شده مربوط به همان صنف که به طور مستقیم است، استفاده کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha