۱۳ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۲۸
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84636484
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

همه برای ملوان بازی کردند/ انزلی‌چی‌ها با گل لحظه‌آخری قهرمان نیم‌فصل شدند

تهران- ایرنا- ملوان بندرانزلی با شکست یک بر صفر ویستاتوربین و با درنظر گرفتن توقف رقبا به قهرمانی نیم‌فصل اول لیگ آزادگان دست پیدا کرد.

به گزارش ایرنا، هفته هفدهم رقابت‌های لیگ آزادگان با برگزاری ۹ دیدار به اتمام رسید و نتایج جالبی هم در آن رقم خورد که مهمترینِ آن برد لحظه آخری ملوان و توقف تیم‌های مس و خیبر خرم‌آباد بود.

ملوان بندرانزلی در تهران میهمان ویستاتوربین بود و موفق شد با گل دقیقه ۹۳ عبدالعظیم گوگ حریف خود را شکست دهد تا با ۳۹ امتیاز ضمن تثبیت کردن صدرنشینی‌اش فاصله با تیم دوم را به ۶ امتیاز افزایش داد تا ضمن جشن گرفتن قهرمانی نیم‌فصل گام بلندی در مسیر لیگ برتری شدن بردارد.

حساس‌ترین بازی هفته اما بین مس کرمان و خیبر خرم‌آباد برگزار شد که به تساوی بدون گل انجامید. خیبر و مس هم‌اکنون با ۳۳ امتیاز در رتبه‌های دوم و سوم جای گرفته‌اند.

آرمان‌گهر رده چهارمی مقابل استقلال ملاثانی با نتیجه بدون گل متوقف شد تا با ۲۹ امتیاز در این رتبه قرار بگیرد. استقلال خوزستان نیز در خانه نتوانست از پس مس شهربابک بربیاید و حالا با ۲۷ امتیاز تیم پنجم جدول است.

در دربی قعرجدولی‌ها شاهین بوشهر با نتیجه ۲ بر صفر ماشین‌سازی تبریز را شکست داد تا به اولین برد خود در این فصل برسد و هشت امتیازی شود. ماشین‌سازی اما با پنج امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

نتایج دیگر دیدارها به شرح زیر است:

شهرداری آستارا ۱-۰ پارس جنوبی جم

قشقایی شیراز ۱-۱ خوشه‌طلایی ساوه

رایکا بابل ۱-۱ شمس آذر قزوین

شهرداری همدان ۱-۱ سایپا تهران

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha