آیین تجلیل از نویسنده کتاب «بعد از ظهر خاکستری» در سنقر برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- آیین عصر کتاب و تجلیل از «هدی حشمتیان» نویسنده کتاب «بعدازظهر خاکستری» روز چهارشنبه در کتابخانه علامه مجلسی سنقروکلیایی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار سنقروکلیایی در این مراسم که نویسندگان، اهالی فرهنگ و هنر و برخی از مدیران شهرستان حضور داشتند، گفت: امروزه از غرب اروپا تا شرق آسیا با شناخت اهالی فرهنگ از انقلاب اسلامی بحث اسلامگرایی را شاهد هستیم که یکی از دلایل وحشتی که دشمنان از انقلاب اسلامی داشتند همین مسئله بود.  

«غلامرضا مرتضوی» افزود: دشمنان از همان روزهای ابتدایی شکل گیری نظام اسلامی، از تمام توان و روش های مختلف برای رسیدن به اهداف و به ثمر نشاندن دشمنی های خود استفاده کردند.  

وی ادامه داد: دشمنان حتی با استفاده از واژگان جدید از جمله حقوق بشر به بهانه های مختلف در بحث تحریم، حتی دارو و بسیاری از موارد دیگر را هم تحریم کردند در صورتی که در منشور بین‌المللی بسیاری از این دست موضوعات از موارد تحریم مستثنی است.  

فرماندار سنقروکلیایی در بخش دیگری از سخنان خود به توسعه و پیشرفت در حوزه های مختلف در این شهرستان و برنامه ریزی های صورت گرفته در این حوزه پرداخت و بر اهمیت همسوسازی توسعه فرهنگی در کنار توسعه زیرساخت های شهرستان تاکید کرد.  

مقام عالی دولت در سنقروکلیایی افزود: این شهرستان پیشینه قوی در حوزه فرهنگ دارد و باید تلاش شود دستگاه های فرهنگی شهرستان با تشکیل کارگروه و تدوین برنامه ریزی های کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت و با الگوگیری از گذشتگان در این حوزه این مسیر حفظ و تداوم یابد.  

در پایان این مراسم از هدی حشمتیان نویسنده فعال حوزه دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجلیل و از کتاب جدید این نویسنده خوش ذوق سنقری به نام بعدازظهر خاکستری رونمایی شد.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha