۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۱۸
کد خبرنگار: 1160
کد خبر: 84637001
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶ پروژه ورزشی گیلان با ۳۳ میلیارد تومان اعتبار در دهه فجر افتتاح می‌شود

رشت - ایرنا - مدیرکل ورزش و جوانان گیلان گفت: طی دهه فجر ۶ پروژه ورزشی با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان در این استان افتتاح و تکمیل می‌شود.

مریم بخشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این پروژه‌های ورزشی در ۲ بخش دولتی و خصوصی به بهره‌برداری خواهند رسید که بیش از ۲۰ هزار متر مربع به فضای ورزشی گیلان افزوده خواهد شد.

وی به پروژه های بخش دولتی اشاره کرد و گفت: طی این ایام، سایت تیراندازی اهداف پروازی مجموعه ورزشی فلکده رشت با ۱۸۵ متر مربع زیربنا و اعتباری بالغ بر ۱۰ میلیارد ریال افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید.

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان ادامه داد: همچنین زمین ورزشی روستایی طاهرگوراب صومعه سرا نیز با زیربنای یکهزار و ۹۰۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۱۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال مرود بهره برداری قرار خواهد گرفت.

وی اضافه کرد: تکمیل ورزشگاه شهید قاسمی رودسر نیز با زیربنای هشت هزار و یکصد متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال و تکمیل ورزشگاه پرویای ولی تالش با هشت هزار و متربع و با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال، از دیگر  پروژه‌هایی است که تا هفته آینده به بهره‌برداری می‌رسند.   

بخشی به پروژه‌های بخش خصوصی نیز اشاره و بیان کرد: خانه کشتی بندرانزلی با زیربنای ۸۵۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌هایی است که در ایام فرخنده دهه فجر افتتاح و به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی خاطرنشان کرد: همچنین بهره‌برداری و افتتاح استخر نویال پیربازار رشت با زیربنای یکهزار و ۵۰۰ مترمربع و اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های ورزشی بخش خصوصی گیلان است که در دهه فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با سفر آقای رئیس جمهور و هیات دولت به استان گیلان، ۱۳۶ میلیارد تومان اعتبار به بخش ورزش گیلان اختصاص یافت تا پروژه‌های نیمیه تمام ورزشی این استان به بهره‌برداری برسند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha