روزنامه الیوم: نبود ساختار دفاعی مناسب موجب شکست امارات برابر ایران شد

تهران- ایرنا- روزنامه الیوم در گزارشی با تمجید از بازی امارات برابر ایران، نوشت: نیمه دوم بازیکنان نمایش زیبایی داشتند اما نبود ساختار دفاعی مناسب سبب شد تا با تک گل «مهدی طارمی» شکست بخوریم.

به گزارش ایرنا، روزنامه الیوم نوشت: تیم ملی امارات در نیمه دوم دیدار برابر ایران، نمایش زیبایی داشت و بر بازی مسلط بود و چندین بار دروازه ایران را تهدید کرد. این فرصت ها بخاطر نبود یک مهاجم گلزن به گل تبدیل نشد. امارات در این دیدار بخاطر نداشتن ساختار دفاعی مناسب با گل مهدی طارمی شکست خورد.

دستاوردهای این دیدار برای امارات قابل توجه بود و مهم‌ترین آن تثبیت ترکیب تیم و ظهور بازیکنان جوانی بود که به شایستگی مقابل ایران بازی کردند. در کنار آن امارات با حفظ شانس خود برای صعود، یکی از گزینه‌های اصلی برای رسیدن به مرحله پلی‌آف آن هم به سختی است.  

عبدالله مسفر مربی سابق فوتبال امارات نیز با اشاره به اینکه با وجود شکست برابر ایران شانس زیادی برای رسیدن به پلی‌آف داریم، گفت: اما صعود به جام جهانی در این مرحله نیز بسیار دشوار است. در این دیدار بازیکنان شایسته و جوانی حضور داشتند که آینده فوتبال امارات را می سازند و باید به فکر ساختن یک تیم جدید برای امارات باشیم.

وی ادامه داد: تیم ما بعد از شکست مقابل ایران باید برای پیروزی مقابل عراق آماده شود و بعد از آن هم دیدار سختی برابر کره جنوبی دارد. پس از آن در صورت صعود ممکن است حریف ما استرالیا باشد که تیم قدرتمندی است و برنده در آن بازی مقابل تیم پنجم آمریکای جنوبی قرار می‌گیرد.

مسفر یادآور شد: تاکنون هیچ تیم آسیایی از پلی‌آف مقابل تیم‌های آمریکای جنوبی به جام جهانی نرسیده و این یعنی کار بسیار سختی در پیش داریم اما اگر به جام جهانی هم نرسیدیم باید به فکر ساختن تیم آینده فوتبال امارات باشیم.

تیم ملی فوتبال ایران روز سه‌شنبه در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ برابر تیم ملی امارات با یک گل به برتری رسید تا با ۲۲ امتیاز همچنان تیم نخست جدول گروه A باشد. تیم ملی فوتبال ایران هفتم بهمن ماه با برتری برابر تیم ملی عراق جشن صعود به جام جهانی را برگزار کرد. کره‌جنوبی دیگر تیم این گروه است که با ۲۰ امتیاز حضورش را در جام جهانی ۲۰۲۲ قطعی کرده است.

تیم ملی فوتبال امارات با ۹ امتیاز از هشت بازی در جایگاه سوم جدول رده‌بندی گروه A قرار دارد و تلاش دارد در پلی‌اف حضور یابد.

تیم ملی فوتبال ایران با برتری یک بر صفر برابر امارات به آمار تحسین‌برانگیز ۱۴ پیروزی و یک تساوی از ۱۵ بازی رسید.

دیدار بعدی ایران روز چهارم فروردین ماه برابر کره‌جنوبی برگزار می‌شود. کره میزبان این بازی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha