میزبانی شیمیدر قم از مرحله دوم لیگ دسته اول بسکتبال کشور

قم-ایرنا- دیدارهای دور رفت از مرحله دوم فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ دسته اول بسکتبال کشور در گروه G به میزبانی شیمیدر در سالن شهدای بهزیستی قم برگزار می‌شود.

 به گزارش روز پنجشنبه هیات بسکتبال قم، دیدارهای دور رفت از مرحله دوم فصل ۱۴۰۱ – ۱۴۰۰ لیگ دسته اول بسکتبال ایران در گروه G با حضور شیمیدر قم، عقاب تهران، خانه بسکتبال اسلامشهر و خانه بسکتبال بابل از روز شنبه ۱۶ بهمن تا سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه جاری در سالن شهدای بهزیستی قم به انجام خواهد رسید.

شاگردان امید موحدنژاد که از مرحله قبل در جدال با تیم‌های گروه F مرحله نخست منطقه شمال برابر تیم‌های شکلی تهران، داماش گیلان و خانه بسکتبال قزوین در مجموع ۵ پیروزی، یک باخت و ۱۱ امتیاز از ۶ بازی کسب کرده و به عنوان تیم نخست جدول رده‌بندی به این مرحله رسیده‌اند.

بر اساس برنامه مسابقات، روز شنبه ۱۶ بهمن از ساعت ۱۵ تیم های عقاب تهران و خانه بسکتبال اسلامشهر به مصاف هم می روند و از ساعت ۱۷ نیز شیمیدر قم و خانه بسکتبال بابل با یک دیگر به رقابت می پردازند.

۱۸ بهمن ماه نیز ابتدا از ساعت ۱۵ تیم‌های خانه بسکتبال بابل و عقاب تهران بازی می‌کنند و از ساعت ۱۷ تیم‌های خانه بسکتبال اسلامشهر و شیمیدر قم به رقابت می پردازند.

در روز پایانی رقابت ها و از ساعت ۱۵ سه‌شنبه ۱۹ بهمن ماه در بازی نخست خانه بسکتبال اسلامشهر به مصاف خانه بسکتبال بابل می‌رود و از ساعت ۱۷ شیمیدر قم در مقابل عقاب تهران قرار می‌گیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha