مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی لغو شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی گفت: مجمع انتخاباتی هیات والیبال استان لغو و به زمان دیگری موکول شده است.

کیومرث پورایراندوست روز پنج شنبه در یک گفت و گوی خبری اظهار داشت: آذربایجان‌غربی به عنوان یکی از قطب‌های رشته والیبال است و مردم به شدت پیگیر اخبار این رشته هستند.

وی بدون اشاره به دلیل واقعی لغو این مجمع گفت: با نامه نگاری‌های انجام شده زمان و محل برگزاری مجمع آتی و اقدامات قانونی به کاندیداها اطلاع رسانی خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌غربی با بیان اینکه روز گذشته نامه‌ای از سوی فدراسیون والیبال مبنی بر لغو مجمع به دلیل کرونا و شرایط جوی و برخی اعتراضات کاندیداها به این اداره کل ارسال شد افزود: دوست گفت: اعتقاد دارم کرونا دلیل لغو مجمع نبود و برخی حواشی باعث این اتفاق شد گرچه ما تمام تلاش خود را برای پیگیری و برگزاری مجمع انجام دادیم که موفقیت آمیز نبود.

پورایراندوست اضافه کرد: طبق قانون در صورت عدم حضور نماینده‌ای از فدراسیون، می‌شد اختیارات به استان تفویض شود.

وی با بیان اینکه ما آماده برگزاری یک مجمع بدون حاشیه بودیم افزود: با توجه به میزبانی اردیبهشت ماه ارومیه از جام باشگاه‌های آسیا باید هر چه زودتر مجمع برگزار و رئیس هیات مشخص شود.

وی افزود: علی‌رغم اطلاع ما تغییراتی در لیست حاضرین در مجمع انجام شد که تا به این لحظه هیچ کدام از کاندیداها اعتراضی به این موضوع نداشته اند و تنها گلایه‌هایی از برخی اعضا بدلیل نبودن در جمع حاضرین در مجمع شد.

مجمع انتخاباتی هیات والیبال آذربایجان‌غربی قرار بود روز شنبه هفته آینده برگزار شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha