۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۱۱
کد خبر: 84637349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پنج طرح تقویت برق در آستارا به بهره برداری رسید

۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۱۶:۱۱
کد خبر: 84637349
پنج طرح تقویت برق در آستارا به بهره برداری رسید

آستارا - ایرنا - پنج طرح تقویت برق بمناسبت دهه مبارک فجر با حضور مسئولان در آستارا به بهره برداری رسید.

به گزارش خبرنگار ایرنا مدیر امور توزیع برق آستارا روز پنجشنبه در آئین بهره برداری هم زمان از طرح های این اداره در روستای کانرود آستارا گفت: برای اجرای پنج طرح تقویت برق، اعتباری بالغ بر ۴۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

بهزاد محمودی افزود: در قالب این طرح ها  کابل خودنگهدار به طول پنج هزار و ۸۰۷ متر و یک دستگاه پست هوایی در این شهرستان راه اندازی شده است و ۲ هزار و ۵۰۰ خانوار از این طرح ها بهره مند می شوند.

وی یادآور شد: اداره برق آستارا دارای پنج بخش اداری، ۷۲۱ دستگاه ترانس تقویت،  ۲۹۵ کیلومتر شبکه فشار متوسط هوایی و زمینی و ۵۴ هزار مشترک برق است.

مسئول اتحادیه انجمن های اسلامی دانش آموزان آستارا نیز امروز در آئین افتتاح نمایشگاه مدرسه انقلاب در دبیرستان شهید بهشتی گفت: غرفه های رادیو انقلاب، دستاوردهای انقلاب، مهدویت، دست سازه های دانش آموزان، سردار سلیمانی، شهادت، رویش های علمی، استکبار ستیزی، مطبوعات انقلاب، کتاب در این نمایشگاه دایر است.

یوسف هدایتی افزود: آموزش و پرورش، بسیج دانش آموزی، کانون پرورش فکری و کتابخانه های عمومی در برپایی نمایشگاه همکاری کرده اند و تولیدات فیلم و نماهنگ دانش آموزان در فضای مجازی تا پایان دهه فجر منتشر می شود.
 جمعی از مسئولان، شهروندان و خانواده‌ های شاهد در آستارا هم امروز به مناسبت دهه مبارک فجر، مزار شهدای این شهرستان را گلباران و با آرمان ‌های آنها تجدید میثاق کردند.
شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و مرز جمهوری آذربایجان قرار دارد و ۱۸ هزار دانش آموز در ۱۶۰ مدرسه آن به تحصیل می پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha