وزیر تعاون: توسعه بخش‌های درمانی اسلامشهر را وظیفه خود می‌دانیم
این عکس آرشیوی است

تهران- ایرنا- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در دیدار سرزده از شهرستان اسلامشهر واقع در استان تهران گفت: توسعه بخش‌های درمانی این شهرستان را وظیفه خود می دانیم و برنامه‌های ویژه‌ای برای توسعه زیرساخت‌های آن داریم.

به گزارش عصر پنجشنبه ایرنا از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، حجت الله عبدالملکی در حاشیه بازدید سرزده از ادارات شهرستان اسلامشهر و آیین افتتاح طرح توسعه بیمارستان امام رضا(ع) گفت: توسعه بخش‌های درمانی شهرستان اسلامشهر را وظیفه خود می دانیم و برنامه های ویژه‌ای نیز برای توسعه زیرساخت‌های اسلامشهر داریم.

وی تصریح کرد: در بسیاری از شهرهای کشور خدمات درمانی عمده را سازمان تامین اجتماعی ارایه می‌دهد و خلاء دانشگاه‌های علوم پزشکی در برخی نقاط کشور را نیز جبران می‌کند.

وزیر تعاون با بیان اینکه بیمارستان امام رضا(ع) از واحدهای اصلی درمانی شهرستان اسلامشهر محسوب می‌شود، اظهارداشت: امروز طرح توسعه بیمارستان امام رضا(ع) با افتتاح سه بخش جدید و اضافه کردن ۴۵ تخت بیمارستانی به سرانجام رسید.

عبدالملکی تصریح کرد: تکمیل بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی اسلامشهر با همراهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تسریع می‌شود.

وی به کسری بودجه سازمان تامین اجتماعی اشاره و خاطرنشان کرد: نظام مدیریتی سازمان تامین اجتماعی اصلاح می‌شود.

براساس این گزارش، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز سرزده از بخش‌های مختلف مرتبط با حوزه کاری این وزارتخانه در اسلامشهر با جمعیت حدود ۷۰۰ هزار نفر بازدید کرد و در دیدارهای رو در رو در جریان مشکلات و مسائل این شهرستان قرار گرفت.

در جریان سفر وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان اسلامشهر با حضور حسین حبیبی فرماندار اسلامشهر، مهدی شریفیان نماینده مردم تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی، از ادارات بهزیستی و تامین اجتماعی شهرستان نیز بازدید شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha