سه طرح خدماتی و عمران شهری در شوط افتتاح شد

ارومیه- ایرنا- همزمان با سومین روز دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، سه طرح توسعه ای، عمران شهری و خدماتی امروز، پنج شنبه در شهرستان شوط به بهره‌برداری رسیده و یک طرح تولیدی نیز کلنگ زنی شد.

فرماندار شوط در آیین بهره برداری این طرح‌ها به خبرنگار ایرنا گفت: افتتاح زیرسازی و آسفالت ریزی کامل مسکن مهر اولین طرح افتتاحی که امروز به بهره برداری رسید.

شهروز بابازاده افزود: برای اجرای این زیرسازی و آسفالت معابر مسکن مهر ۶۶۸ واحدی (مجتمع مسکونی ایستی سو) در مجموع بیش از ۲۱ میلیارد ریال از محل درآمدهای داخلی شهرداری شوط هزینه شده است.

وی اضافه کرد: بهره برداری از پروژه آبرسانی به روستاهای "عزت آباد" و "طوره" بصورت نمادین در روستای "طوره" نیز دومین طرح افتتاحی بود که برای اجرای آن بیش از ۱۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

فرماندار شوط در ادامه با بیان اینکه سومین طرح افتتاحی در این شهرستان ۲ باب مسکن مددجویی بهزیستی بود افزود: امسال تعداد ۱۹ واحد مسکن مددجویی توسط بهزیستی برای مددجویان تحت پوشش احداث شده است.

بابا زاده اظهار داشت: برای احداث هر واحد از این مسکن ها مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال تسهیلات بلاعوض توسط بهزیستی اعطا شده و مابقی توسط آورده شخصی و وام های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تامین شده است.

وی همچنین به گلنگ زنی کارخانه بتن آماده شهرداری شوط نیز اشاره کرد و افزود: این پروژه در زمینی به مساحت چهار هزار مترمربع بوده و برای فاز اول آن ۷۰ میلیارد ریال هزینه خواهد شد.

به گزارش ایرنا، شوط یکی از شهرستان‌های شمالی آذربایجان‌غربی است که در داخل محدوده منطقه آزاد ماکو قرار دارد.

امسال در چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۶۵۰ میلیارد ریال طرح عمرانی و اقتصادی در این شهرستان افتتاح و ۴۰۰ میلیارد ریال طرح نیز کلنگ زنی می شود.

جشن‌های ویژه چهل‌ و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی از روز ۱۲ بهمن همزمان با سراسر کشور در آذربایجان‌غربی نیز آغاز شده است و تا روز ۲۲ همین ماه ادامه خواهد داشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha