۱۴ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۲۲
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84637821
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

الحوثی: امارات با دستور آمریکا تجاوز به یمن را تشدید کرد

تهران- ایرنا- عبدالملک بدرالدین الحوثی رهبر انصارالله یمن روز پنجشنبه گفت که امارات با دستور آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی تجاوز به یمن را تشدید کرده است.

به گزارش پنجشنبه شب ایرنا از المسیره، عبدالملک الحوثی با بیان این مطلب افزود: آمریکا، اماراتی‌ها را قانع کردند که به افزایش تنش در یمن بازگردند اما آن ها بازنده خواهند بود.

رهبر انصارالله اضافه کرد، تازمانی که ملت ما ثابت قدم هستند، شکست نخواهند خورد و پیروزی با آن‌ها خواهد بود.

الحوثی با تاکید براینکه امارات ابزار اصلی آمریکایی‌ها است، افزود: آنها شکست خواهند خورد و به خاطر تجاوزشان ضرر خواهند کرد.

او ادامه داد: هر کسی که فکر می کند با اتحاد با آمریکایی ها پیروز می شود، سخت در اشتباه است و سرنوشت محتومش زیان است.

رهبر انصارالله اضافه کرد: تجاوز و محاصره هر اندازه که باشد، مردم ما با استواری، ایمان و شجاعت پیروز خواهند شد.

او گفت: با وجود تشدید تجاوزات و بسیج همه نیروها و محاصره، آنها که قبلا شکست خوردند، بازهم شکست خواهند خورد.

بدرالدین الحوثی افزود: عقب‌نشینی در جبهه نبرد به معنای شکست نیست، بلکه ما جدی‌تر و مصمم‌تر برای مقابله و رسیدن به پیروزی هستیم.

وی در ادامه گفت: تغییرات در همه سطوح به نفع کسانی است که ثابت قدم هستند و این مساله در آینده آشکارتر خواهد شد. پایداری ما در مقابله با تجاوز بخشی از تعهد ما در همه سطوح است.

رهبر انصارالله افزود: من از مردم می‌خواهم که صبر بیشتری داشته و به پیروزی بر همه جنایاتی که دشمنان مرتکب شده که نشان دهنده شکست آنهاست، ایمان داشته باشند.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی و با کمک و چراغ سبز آمریکا، حملات گسترده‌ای را علیه یمن -فقیرترین کشور عربی- آغاز کرد تا به بهانه بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری این کشور به قدرت، به اهداف و زیاده خواهی‌های سیاسی خود جامه عمل بپوشاند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha