۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۲۱
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84638226
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه مهدیشهر: تبیین دستاوردهای انقلاب راهکار مقابله با توطئه دشمنان است

سمنان- ایرنا- امام جمعه مهدیشهر گفت: دشمن با کوچک‌نمایی مشکلات در زمان طاغوت به دنبال پیشبرد دسیسه‌های خود است و تبیین دستاوردهای انقلاب راهکار مقابله با دسیسه دشمنان است.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام محمد بارانی در خطبه های نمازجمعه این هفته مهدیشهر در حسینیه المهدی این شهر ابراز داشت: اقناع افکار عمومی و شناساندن انقلاب به نسل امروز برای شکست دشمنان در رسیدن به اهداف شوم باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرد.
وی ادامه داد: به اذعان دشمنان، پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران و شکست طاغوت خسارت بزرگی برای دشمنان و بدخواهان نظام مقدس جمهوری اسلامی است چرا که ایران و منافع ایران را از دست دادند.
بارانی با بیان اینکه زمان طاغوت زمان تحقیر ایران بود، بیان کرد: استقلال، خودکفایی و اقتدار دستاورد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی است.
امام جمعه مهدیشهر افزود: ساخت پهپاد، انرژی هسته‌ای و پیشرفت در علوم پیشرفته نانو و علم پزشکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی است
وی یادآور شد: پیشرفت علمی، پیشرفت نظامی، پیشرفت عمرانی و سازندگی و پیشرفت در عزت بین‌المللی هفت مولفه کشورهای قدرتمند از جمله ایران است که برکت انقلاب اسلامی به ثمر نشست.
وی اظهار داشت: شناخت انقلاب و رهبری معمار کبیر انقلاب اسلامی، وحدت و مرجعیت ولایت فقیه موجب شده است تا ایران موفق باشد و دشمن در پیشبرد اهداف شوم خود ناکام بماند و باید در ادامه مسیر این مولفه‌ها مورد توجه باشد.
بارانی بیان کرد: ایران به دلیل موقعیت جغرافیایی و ارتباط با اروپا، آفریقا، آسیا و اقیانوس هند یک موقعیت راهبردی دارد که خوشایند دشمنان نیست.
وی با تاکید بر معنویت به عنوان مولفه موفقیت مدیران، گفت: اگر مدیر معنویت توجه داشته باشد بدون شک با تلاش بیش از پیش در حل مشکلات مردم موجت تقویت سرمایه اجتماعی می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha