۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۲۶
کد خبر: 84638324
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

میز خدمت مسوولان جنوب‌شرق تهران برپا شد

۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۷:۲۶
کد خبر: 84638324
میز خدمت مسوولان جنوب‌شرق تهران برپا شد

تهران- ایرنا- همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر، مسوولان شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران با حضور در مصلای نماز جمعه با برپا کردن میز خدمت، به درخواست‌های مردم رسیدگی کردند.

به گزارش ایرنا، مسوولان شهرستان‌های ورامین، پیشوا، قرچک و پاکدشت روز جمعه با حضور در مصلاهای نماز عبادی سیاسی جمعه، بدون واسطه با مردم صحبت کرده و به مشکلات آنان رسیدگی کردند.
در شهرستان ورامین ، میز خدمت مسوولان با حضور محسن منصوری استاندار تهران برپا شد و مسوولان به درخواست‌های مردم رسیدگی کرده و دستورات لازم برای رفع مشکلات آنان صادر کردند.
در شهرستان پاکدشت نیز مسوولان این شهرستان در هفدهمین برنامه میز خدمت، درخواست‌های مردمی را مورد بررسی قرار دادند.

میز خدمت مسوولان جنوب‌شرق تهران برپا شد


فرماندار پاکدشت در جریان این برنامه گفت: خدمت خالصانه و متعهدانه به مردم در نظام جمهوری اسلامی ایران ادامه راه شهدا است و اگر مسوولان در جایگاه خود به خوبی انجام وظیفه کنند و گره از کار مردم باز کنند، رضایت خداوند متعال ،شهدا و مردم نیز جلب می شود.
مهدی یوسفی جمارانی افزود: از شهریور ماه امسال تاکنون ۱۷ برنامه میز خدمت در مساجد محلات شهرهای پاکدشت ، شریف آباد و فرون آباد برگزار شده که در مجموع بیش از ۱۰۰ مصوبه مهم در راستای رفع مطالبات مردم شریف شهرستان به ادارات و دستگاه های اجرایی ابلاغ شده است.
جمارانی با اشاره به تحقق ۶۵ درصد از مصوبات میز خدمت اظهار کرد : جلسات پیگیری و ارزیابی اجرای این مصوبات به طور منظم در محل فرمانداری برگزار شده و تاکنون با همت مسئولان ، میز خدمت در مساجد محلات شهرک انقلاب، جامع خاتون آباد و قشلاق شریف آباد، شهرک سامانشهر، مقبره شهدای گمنام شهر فرون آباد، شهرک خسرو و مسکن مهر امام رضا (ع)، قوهه ، استاد شهریار و شهرک یبر، مسجد پنج تن آل عبا خاتون آباد، محله بهاران، مقداد و ارکیده، شمس الشموس و رحمت آباد برگزار شده است و این روند ادامه خواهد داشت.
فرماندار پاکدشت از مسوولان خواست تا عملکردهای مهم مجموعه تحت مدیریت خود را به نحو شایسته‌ای به گوش مردم برسانند و تلاش کنند تا کاستی های موجود نیز با حضور در جمع مردم برطرف شود.
در شهرستان‌های پیشوا و قرچک نیز برنامه مشابهی در مصلاهای نماز جمعه برپا شد و مسوولان بدون واسطه به مشکلات مردم رسیدگی کردند.
بیش از یک میلیون نفر در شهرستان‌های جنوب‌شرق تهران زندگی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha