۱۵ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۵۱
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84638488
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارنامه تلخ سروقامتان همدان در لیگ یک والیبال کشور

همدان- ایرنا- تیم سروقامتان همدان در آخرین دیدار خود در چارچوب لیگ دسته اول والیبال کشور تن به شکست داد تا کارنامه‌ای تلخی را در این مسابقات به ثبت برساند.

به گزارش ایرنا، سروی‌ها در فصل جاری این مسابقات و از دور مقدماتی صاحب چهار برد و ۱۲ شکست شدند تا بدترین فصل حضورشان در این رقابت‌ها را سپری کنند.

تیمی که با وجود تغییر در کادر فنی و سپردن سکان تیم به "علیرضا نادی" هم نتوانست به نتایج مطلوب برسد و در نهایت قعرنشین جدول رده‌بندی گروه ب شد.

سروقامتان قرار بود امسال مدعی صعود باشد اما به دلیل مشکلات عدیده به خصوص در حوزه فنی و مالی نتوانست به هدف خود دست یابد.

تیم سروقامتان همدان در گروه ب با تیم‌های وارنا گیلان، شهرداری جوان ارومیه، باشگاه ملوان، ستاره طبرستان نوشهر، گل‌گهر سیرجان، هوشیار تبریز، تخت جمشید مرودشت و ایرانشید چالوس هم گروه است.

با پایان یافتن دور مقدماتی این مسابقات تیم‌های ایرانشید چالوس، گل‌گهر سیرجان، ستاره طبرستان نوشهر و اسپورت هوشیار تبریز از گروه B با کسب رتبه‌های اول تا چهارم، به مرحله پلی‌آف لیگ دسته یک مردان سال ۱۴۰۰ صعود کردند.

سروقامتان نیز باید منتظر تصمیم سازمان لیگ باشد و اگر مبنای سقوط تیم‌های قعرنشین هر یک از ۲ گروه باشد، به دسته پایین‌تر سقوط می‌کنند.

این تیم با ۱۵ امتیاز در رده نهم جدول ۹ تیمی گروه ب قرار گرفتند.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های دسته یک مردان ایران جام «سردار دل‌ها» با حضور ۱۸ تیم در ۲ گروه برگزار شد.

اگر مبنای فدراسیون سقوط ۲ تیم با کمترین امتیاز از مجموع ۲ گروه باشد، سروقامتان در لیگ دسته اول فصل آینده ابقا خواهد شد.

در مجموع ۲ گروه مسابقات چادرملو اردکان با ۱۰ امتیاز و قارتال سرعین با چهار امتیاز کمترین امتیازها را کسب کرده‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha