هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتسال؛ شهروند در سراشیبی سقوط، صعود زندی‌بتن در جدول

ساری - ایرنا - تیم فوتسال شهروند ساری در بیست‌ویکمین دیدار فصل برای چهاردهمین بار شکست خورد و یک گام دیگر به سقوط نزدیک‌تر شد ، اما زندی‌بتن کلاردشت با کسب یک برد پرگل در این هفته در جدول صعود کرد و روی پله ششم ایستاد.

به گزارش ایرنا، هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتسال کشور دیروز و امروز جمعه پس از حدود دو هفته تعطیلی لیگ در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم‌های مازندرانی حاضر در این رقابت‌ها یک برد و یک باخت کسب کردند.

شهروند ساری که عصر امروز در سالن سید رسول حسینی ساری میزبان فولاد زرند ایرانیان بود امید داشت که بتواند از این مسابقه امتیاز کسب کند، باوجود پیروزی در نیمه نخست، از کسب برد بازماند و چهاردهمین شکست فصل را پذیرا شد.

شهروند ساری در نیمه نخست محمدحسین ابوالقاسمی و احمد دستیاران توانست ۲ – ۱ از مهمان خود پیش بیفتد ، اما در نیمه دوم که حاشیه‌ها و اعتراض‌هایی از شهروندی‌ها نسبت به داوری مسابقه را نیز به همراه داشت، فولاد زرند ایرانیان توانست سه گل وارد دروازه شهروند کند و بازیکنان تیم میزبان نیز فقط یک بار موفق به گلزنی شدند تا در نهایت این مسابقه ۴ – ۳ به سود فولاد زرند ایرانیان پیایان یابد.

شهروند ساری با این شکست همچنان ۱۱ امتیازی و در رتبه سیزدهم جدول ۱۴ تیمی لیگ برتر فوتسال باقی ماند.

تیم فوتبال زندی‌بتن کلاردشت دیگر نماینده مازندران در لیگ برتر فوتسال کشور نیز دیروز –پنج‌شنبه- در سالن بعثت کلاردشت دیدار حساسی با دیگر تیم میانه جدولی یعنی فرش‌آرا برگزار کرد و موفق شد در مسابقه‌ای برتر به برد پرگل ۷ – ۲ دست یابد.

کلاردشتی‌ها که تا پیش از این مسابقه ۲۳ امتیازی بودند و پایین‌تر از فرش‌آرا در جذدول قرار داشتند، برای فاصله گرفتن از تیم‌های پایین جدول و صعود به نیمه بالایی جدول به کسب برد نیاز داشت و موفق شد به بهترین شکل ممکن این پیروزی را کسب کند.

گل‌های فرش‌آرا توسط میلاد قنبرزاده و حمید قهرمانی به ثمر رسید و برای زندی‌بتن کلاردشت نیز سجاد امانی، مهدی قلی‌زاده، رحمان سارانی و مارد ناظری به ثمر رسید.

زندی‌بتن کلاردشت با این برد ۲۶ امتیازی شد و در رتبه ششم جدول قرار گرفت. دیدار بعدی زندی‌بتن کلاردشت ۲۱ بهمن برگزار می‌شود که این تیم مهمان فولاد زرند ایرانیان می‌شود و شهروند نیز مهمان کراپ الوند است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha