۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۴۴
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 84638885
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

باید در مقابل دشمن جبهه گسترده هماهنگی و وحدت تشکیل دهیم

سنندج- ایرنا- فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان بر تشکیل جبهه گسترده هماهنگی و وحدت در مقابل دشمن تاکید کرد و گفت: انقلاب اسلامی مملو از دستاوردهای ارزشمندی است که باید برای حفظ آن تلاش کنیم.

به گزارش ایرنا،  سردار سید صادق حسینی روز شنبه در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر که در سالن پیامبر اعظم استانداری کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: جنگ نرم به عنوان یک واقعیت میدان اراده جبهه حق و باطل است و تاکنون جبهه حق پیروز بوده است.  

وی با اشاره به اینکه در آوردگاه بین مسلمانان و دشمنان درگیر جنگ هستیم، افزود: حمله به ارکان نظام و ارزش ها، ایجاد شبهه، تلاش برای نفوذ از جاهایی که خلاء در آن وجود دارد، از اهداف دشمنان است.  

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اضافه کرد:  چون دشمنان در صحنه انقلاب و دفاع مقدس در مقابل اراده مستحکم ملت ایران شکست خوردند امروز در تلاش اند از  پیشروی انقلاب جلوگیری کنند.  

سردار حسینی یادآور شد: هر یک از اهالی رسانه اهل علم و قلم هستند لذا در جنگ امروز هر کدام به مثابه یک لشگر می توانند در مقابل دشمن عمل کنند.  

وی با تاکید بر اینکه جبهه گسترده هماهنگی و وحدت در مقابل دشمن باید تشکیل دهیم، گفت: : هر کسی از امکانات کشور استفاده می کند اگر برای دفاع و هماهنگی با جبهه انقلاب فعالیت نکند خائن و پیاده نظام دشمن است.  

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: قبل از انقلاب مردم برده بودند ولی امروز در سرنوشت کشور نقش دارند و این یکی از دستاوردهای مهم انقلاب است.  

سردار حسینی بر نشر دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید کرد و افزود: دستاوردهای علمی زیادی بعد از انقلاب کسب کردیم که در رشد و توسعه کشور نقش بسزایی داشته لذا می طلبد همه این دستاوردها را تبیین و برای نسل جدید بیان کنیم.  


ارسال ۴۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه ای ابوذر

دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر هم در این مراسم با اعلام اینکه بعد از فراخوان جشنواره،   ۴۱۲ اثر به دبیرخانه جشنواره در هشت بخش اصلی و یک بخش ویژه ارسال شد، اظهار داشت: خبرنگاران استان از لحاظ پشتکار و حرفه ای عمل کردن در راستای عمل به وظایفشان همواره در کشور سرآمد بودند.

توفیق مفاخری اضافه کرد: برخی خبرنگار نما در کانال های ضد انقلاب به اهالی رسانه استان که خالصانه در حوزه رسانه کار می کنند توهین کرده و آنها را تهدید می کنند لذا از نهادهای امنیتی درخواست می شود با این مزدوران برخورد کنند.

وی از نشریاتی که یارانه دولتی دریافت می کنند ولی در مقابل حتی یک پاراگراف در ارتباط با نظام و خدمات و ارزش های انقلاب خبری درج نمی کنند گلایه کرد و گفت: می طلبد رسانه های استان بیشتر به مطالب و مباحث ارزشی و تاثیرگذار در جامعه بپردازند.

هیات داوران این دوره متشکل از سلیمان الله مرادی، شیروان یاری، سید علی مدنی، اسعد فرهادی و مجید مردانیان بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha