۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۱
کد خبرنگار: 1184
کد خبر: 84638903
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

٢٠٠ دستگاه آبگرمکن گازی به مددجویان کمیته امداد ایرانشهر اهدا شد

زاهدان- ایرنا- مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) ایرانشهر در جنوب سیستان و بلوچستان گفت: ۲۰۰ دستگاه آبگرمکن گازی گرامیداشت پنجمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر به مددجویان تحت حمایت این نهاد اهدا شد.

محمدعلی تراقویی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: این اقلام با هدف حمایت از کالای ایرانی از تولیدات داخلی خریداری شده است. 

وی با بیان این‌که خرید و اهدای لوازم ضروری زندگی به مددجویان با هدف تأمین بخشی از وسایل موردنیاز و آسایش آنان انجام می‌شود افزود: ۲۰۰ دستگاه آبگرمکن به ارزش افزون‌بر ۶ میلیارد ریال بین مددجویان تحت پوشش این نهاد توزیع شد.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) ایرانشهر با اشاره به این‌که لوازم ضروری زندگی از محل منابع امداد و کمک خیران تهیه می‌شود از خیران خواست کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد اهدا کنند.

وی با اشاره به رویکرد کمیته امداد برای فقرزدایی و رسیدگی به نیازمندان مناطق محروم جامعه، افزود: این نهاد با توجه به عدم برخورداری روستاهای محروم از برخی امکانات، در نظر دارد با ارائه خدمات بیشتر با رویکرد توانمندسازی نسبت به تهیه و توزیع لوازم ضروری منزل، زمینه رفاه و آسایش مددجویان این مناطق را فراهم کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha