فرمانده سپاه تربت حیدریه: غرب را قدرت ایران به پای میز مذاکره نشانده است

تربت‌حیدریه- ایرنا- فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: غربی‌ها و نظام سلطه هیچ گاه با درفش صلح پای میز مذاکره حاضر نمی‌شوند و این قدرت جمهوری اسلامی است که آنها را پای میز مذاکره نشانده است.

سرهنگ پاسدار احمد ناصری‌موحد روز شنبه در گردهمایی هادیان سیاسی بسیج تربت حیدریه افزود: در زمان رژیم منحوس پهلوی آمریکایی ها در قالب یک قانون رسمی به نام کاپیتولاسیون، ملت ایران را تحقیر کرده و از مردم ما حق توحش می‌گرفتند.
وی ادامه داد: رژیم منحوس پهلوی‌ به عنوان دست نشانده آمریکایی‌ها، به دنبال تامین اهداف و منافع آنها در منطقه بود.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: جایگزینی اسلام آمریکایی به جای اسلام ناب محمدی(ص) رویکرد رژیم طاغوت در حوزه فرهنگی بود و این همان سیاستی است که امروز در کشورهای حاشیه خلیج‌فارس پیاده شده و شاهدیم مسلمانانی که تفکر مبارزه با استکبار در وجودشان نیست ۳۴ پایگاه نظامی نظام سلطه در کشورشان ساخته شده‌ است.
ناصری‌موحد افزود: سومین رویکرد شاه در حوزه اقتصادی بود که این مدل هنوز در کشور وجود دارد و آن خام فروشی است که هر چه بیشتر پیشرفت کنیم زودتر قادر خواهیم شد از این معضل نجات یابیم.
وی ادامه داد: هر چند سلسله قاجارها ظالم بودند، اما دست نشانده نبودند و تنها حاکمیت دست نشانده‌ای که توسط خارجی‌ها منصوب شدند پهلوی‌ها بودند هر چند تقریبا دوسوم خاک ایران را در انتهای قاجار و پهلوی‌ها از دست دادیم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تربت حیدریه گفت: امروز بزرگترین قدرت منطقه‌ای بدون هیچ وابستگی در برابر دیگر قدرت‌ها، جمهوری اسلامی ایران است و این قدرت با سه مولفه مردم، اسلام و ولایت فقیه حاصل شده‌ است.
ناصری‌موحد افزود: حضرت امام خمینی (ره) با سه هدف سرنگونی طاغوت، تأسیس حکومت اسلامی و آماده سازی انقلاب برای تحویل آن به صاحب اصلی‌اش حضرت بقیه‌الله، نهضت انقلاب اسلامی را به پیش برد و ما اکنون در گام دوم هستیم که با تشکیل دولت اسلامی بتوانیم زمینه ساز گام سوم باشیم.
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ناحیه تربت‌حیدریه گفت: در طول ۴۳ سال گذشته، دشمن هر چه امکان تحریم علیه نظام اسلامی داشته انجام داده اما هربار شکست خورده است.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد واقع است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha