۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۰۱
کد خبرنگار: 1165
کد خبر: 84639177
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۳۲۲  میلیارد ریال طرح همزمان با پنجمین روز دهه فجر در خوی کلنگ زنی شد

ارومیه- ایرنا- فرماندار خوی گفت: همزمان با پنجمین روز از دهه مبارک فجر ۱۲  طرح عمرانی و خدماتی با ۳۲۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده در این شهرستان کلنگ زنی شد.

حسین عباسی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در این روز کلنگ ۱۱ طرح گازرسانی روستایی با ۲۸۰ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده بر زمین زده شد.

وی ادامه داد: همچنین در این روز طرح خانه‌های بهداشت روستایی بخش فیرورق با ۴۲ میلیارد ریال اعتبار پیش بینی شده نیز کلنگ زنی شد.

فرماندار خوی گفت: همزمان با پنجمین روز دهه فجر واحد بوم گردی مجتمع عمارت شمس فیرورق با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده به بهره‌برداری رسید.

عباسی  افزود: همچنین در این روز ده‌ها برنامه متنوع فرهنگی، هنری و ورزشی در شهرستان خوی اجرایی شد که نصب پرچم در ورودی شهر و برپایی میز خدمت از جمله آنها بود.

به گزارش ایرنا، شهرستان خوی در شمال آذربایجان‌غربی پرجمعیت ترین شهر در استان پس از ارومیه و دارای ظرفیت‌های خوب مرزی و فرهنگی و گردشگری است.

جشن‌های سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از صبح روز ۱۲ بهمن ماه در سراسر ایران اسلامی آغاز شده و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه پیدا می‌کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha