۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۰۰
کد خبر: 84639543
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگاه آموزشی هنرهای تجسمی در شهرستان درگزین برگزار شد

همدان- ایرنا- سرپرست فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان درگزین از برگزاری کارگاه آموزشی هنرهای تجسمی در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر۳۵ نفر از هنرجویان در این دوره شرکت کردند.

«الهام معصومی» روز شنبه در آئین گشایش این رویداد هنری اظهار داشت: در نخستین کارگاه آموزشی هنرهای تجسمی هنرجویان رشته‌های نقاشی و طراحی با تکنیک‌های مختلف آشنا می‌شوند. 

وی اضافه کرد: این کارگاه اولین فعالیت جدی انجمن هنرهای تجسمی شهرستان درگزین از زمان تشکیل آن در آذر ماه سال‌جاری است که مورد توجه و استقبال علاقه مندان قرار گرفته است.

معصومی با تأکید بر مشارکت حداکثری هنرجویان این رشته‌ها در کارگاه‌های آموزشی، ابراز امیدواری کرد که با اطلاع‌رسانی مطلوب فعالیت‌های مرتبط با هنرهای تجسمی در جذب و پرورش استعدادهای جوانان و نوجوانان شهرستان گامی موثر برداشته شود.

رییس انجمن هنرهای تجسمی درگزین نیز این شهرستان را دارای ظرفیت‌های بالایی در رشته‌های مختلف هنری عنوان کرد و گفت: برگزاری چنین برنامه‌هایی در راستای کشف و تربیت استعدادهای جدید تاثیرگذار خواهد بود که نیاز به در نظر گرفتن فضایی مناسب برای فعالیت مستمر دارد.

 «کمیل خواستاران» فرماندار شهرستان درگزین نیز در بازدید از این کارگاه از تصمیمات و مساعدت‌های ویژه به منظور در نظر گرفتن فضایی مناسب برای فعالیت و برگزاری نمایشگاه رشته‌های مختلف هنری خبر داد و لزوم توجه به ایجاد بسترهای مناسب برای ارتقا سطح فرهنگ و هنر جامعه را بسیار مهم عنوان کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha