۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۱۸:۳۸
کد خبرنگار: 3028
کد خبر: 84639733
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جام حذفی انگلیس؛ صعود نفس گیر چلسی با شکست تیم دسته سومی

تهران- ایرنا- چلسی با درخشش ۲ مدافع گلزن و همچنین دروازه‌بان خود که یک پنالتی را مهار کرد در وقت های اضافی از سد تیم دسته سومی پلی‌موث گذشت و به دور پنجم جام حذفی انگلیس صعود کرد.

به گزارش ایرنا، تیم های چلسی و پلی موث در چارچوب دور چهارم رقابت‌های جام حذفی فوتبال انگلیس موسوم به اف‌ای‌کاپ از ساعت ۱۶ به وقت تهران به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان ۱۲۰ دقیقه تیم چلسی موفق شد در خانه با نتیجه ۲ بر یک از سد حریف گمنام خود بگذرد.

شاگردان توماس توخل در این مسابقه توسط حریف دسته سومی خود غافلگیر شدند. ماکاولای گیلسفی در دقیقه ۸ برای تیم میهمان گلزنی کرد اما سزار آزپلیکوئتا در دقیقه ۴۱ کار را به تساوی کشاند. در ادامه حملات پردامنه شیرهای لندنی با بی دقتی مهاجمان، تیر دروازه و البته درخشش مایکل کوپر، دروازه‌بان تیم پلی‌موث دفع شد تا بازی در ۹۰ دقیقه دیگر گلی نداشته باشد.

سرانجام در دقیقه ۱۰۵ مارکوس آلونسو، بازیکن تعویضی چلسی موفق شد گل دوم این تیم را وارد دروازه حریف دسته سومی کند. در ادامه پلی موث صاحب یک پنالتی شد اما ضربه رایان هاردی به وسیله کپا آریزابالاگا مهار شد تا تیم میزبان به مرحله بعدی صعود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha