۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۳۷
کد خبرنگار: 1287
کد خبر: 84639814
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

روند آموزشی مدارس چهارمحال و بختیاری در روز یکشنبه ۱۷ بهمن اعلام شد

شهرکرد - ایرنا- اداره کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری وضعیت آموزشی مدارس استان در روز یکشنبه هفدهم بهمن ماه را اعلام کرد.

به گزارش شنبه شب ایرنا، در اطلاعیه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری آمده است، با توجه به برودت هوا، ادامه فعالیت مدارس شهرستان‌های فارسان و کوهرنگ در بخش مرکزی و صمصامی در همه مقاطع تحصیلی از طریق فضای مجازی انجام می‌شود و مدارس منطقه بازفت شهرستان کوهرنگ فعالیت آموزشی خود را با ۲ ساعت تاخیر برگزار می‌کنند.

بر این اساس، همه مدارس شهرستان سامان و بن فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر آغاز می‌کنند.

در شهرستان کیار، بروجن و مناطق بلداجی، گندمان، مدارس مقطع ابتدایی فعالیت آموزشی خود را از طریق فضای مجازی انجام می‌دهند. 

در این اطلاعیه آمده است، تمام مدارس ابتدایی منطقه میانکوه در همه بخش‌ها و همه مدارس بخش گندمکار در همه مقاطع تحصیلی فعالیت آموزشی خود را با یک ساعت تاخیر برگزار می‌کنند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است، فعالیت آموزشی همه مدارس شهرستان شهرکرد (ناحیه 1و ۲ و منطقه لاران) در همه مقاطع تحصیلی به علت قرار گرفتن در شرایط قرمز کرونایی تا پایان هفته از طریق فضای مجازی انجام خواهد شد.

بر اساس این اطلاعیه، حضور عوامل اجرایی آموزشگاه‌ها برای پیگیری امور آموزشی در مدارس الزامی است و در شهرهایی که بر اساس رنگ‌بندی کرونایی در وضعیت نارنجی و زرد قرار گرفتند فعالیت آموزشی مدارس به صورت حضوری است.

به گزارش ایرنا، در سال تحصیلی جاری ۲۲۰ هزار دانش‌آموز در مقاطع مختلف در چهارمحال و بختیاری مشغول علم‌آموزی هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha