۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۱۶
کد خبرنگار: 2447
کد خبر: 84639908
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

هشدار شدید کتائب حزب الله عراق به ترکیه

۱۶ بهمن ۱۴۰۰، ۲۲:۱۶
کد خبر: 84639908
هشدار شدید کتائب حزب الله عراق به ترکیه

تهران – ایرنا – کتائب حزب الله عراق شنبه شب در بیانیه‌ای با هشدار به ترکیه، خواستار خروج نیروهای این کشور از خاک عراق شد.

به گزارش شنبه شب ایرنا به نقل از المیادین، کتائب حزب الله در مورد حملات ترکیه اعلام کرد که کاسه صبر لبریز شده است. نادیده گرفتن جان مردم ما کافی است.  

کتائب حزب الله افزود: ملتی که چهره بزرگترین قدرت جهان را درهم شکست، می تواند بینی شما را به خاک بمالد؛ پس پیش از این که دیر شود نیروهایتان را خارج کنید.

جنگنده‌های ترکیه چهارشنبه گذشته اردوگاه مخمور در استان نینوا واقع در شمال عراق را هدف قرار دادند که بر اثر آن شماری کشته یا زخمی شدند.

این نیروی مقاومت عراق درباره تحولات سیاسی این کشور گفت: سوءتدبیر سیاسی و انعکاس آن بر اختیارات فراکسیون اکثریت در پارلمان عراق و دولت باید در مسیری درست تصحیح شود.

این بیانیه ادامه داد: آنها باید درک کنند اگر بخواهند اوضاع را به نفع خود تغییر دهند، صحرا یا کاخ‌ها آنها را خشم مردم حفظ نخواهد کرد.

بیانیه کتائب حزب الله افزود: کسانی که مقابل ظلم به مردم سکوت می‌کنند، شایستگی برعهده گرفتن مسؤولیتی را ندارند.

این بیانیه افزود: غیرقابل قبول است که به افراد از یک فرقه و طایفه که شایسته نیستند اختیاراتی داده شود. لذا باید فورا اظهار ندامت کنند و به جایی که باید باشند، بازگردند.

کتائب حزب الله همچنین افزود که مرجعیت دینی در نجف سپر مستحکمی است که مردم را از شر ستمکاران حفظ می کند. هر کس به مرجعیت توهین کند، به کل مردم و کل ملت توهین کرده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha