۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۱:۰۶
کد خبرنگار: 2092
کد خبر: 84640203
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دختران والیبالیست شاهرودی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

شاهرود- ایرنا- رئیس هیات والیبال شاهرود گفت: ۲ بانوی والیبالیست شاهرودی در رده های نوجوانان و جوانان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به اردوی تیم ملی دعوت شدند.

سعید طبسی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ستایش حسینی در رده سنی نوجوانان و ساجده اشرفی در رده سنی جوانان به اردوی آمادگی تیم ملی ایران دعوت شدند.

وی با بیان اینکه ستایش حسینی به منظور شرکت در هشتمین مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی نوجوانان ایران معرفی شد، ابراز داشت: این اردوی تمرینی زیر نظر میترا شعبانیان سرمربی تیم ملی نوجوانان دختر زیر ۱۸ سال ایران از امروز (یکشنبه) تا چهارشنبه بیست و هفتم بهمن‌ماه برگزار می شود.

طبسی با اشاره به اینکه این مرحله از تمرینات در مجموعه ورزشی آزادی تهران و اردوگاه شهید چمران برگزار می شود، اظهار داشت: تیم ملی والیبال نوجوانان دختر در مسابقات قهرمانی ۲۰۲۲ آسیا در کشور تایلند حضور خواهند یافت.   

رییس هیات والیبال شاهرود با بیان اینکه ورزشکاران بسیاری در رشته والیبال در شهرستان شاهرود به صورت حرفه ای این رشته را دنبال می کنند، افزود: مرتضی حسینی هم در لیگ دسته یک والیبال کشور در تیم جویبار شهرستان بابل حضور دارد.

وی با بیان اینکه در این رشته ورزشی ۴۵ داور خانم و ۱۵ داور آقا در شهرستان شاهرود فعال هستند، ادامه داد: از بین این داوران ۲ بانو و ۲ آقا در سطح ملی قضاوت می کنند.

رییس هیات والیبال شاهرود ابراز داشت: در این شهرستان ۲ مربی بین المللی سطح ۲ جهانی و چهار مربی بین المللی سطح یک جهانی فعال هستند.

در شهرستان شاهرود بیش از ۲هزار والیبالیست مرد و زن  در ۳۰باشگاه ورزشی زیر نظر مربیان فعالیت دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha