۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۴:۵۹
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84640834
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی در مهاباد به بهره برداری رسید

مهاباد- ایرنا- همزمان با ششمین روز از ایام الله دهه مبارکه فجر سه طرح عمرانی، خدماتی و کشاورزی با بیش از ۸۹ میلیارد ریال هزینه به بهره برداری رسید.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری مهاباد روز یکشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها به خبرنگار ایرنا گفت: پروژه گازرسانی به چهار روستای توابع بخش مرکزی مهاباد با ۲۶ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

خشایار صنعتی اضافه کرد: در قالب این طرح روستاهای "یادآباد سفلی"، "یادآباد علیا"، "کانی کوتر" و "قلعه چوغه" با بیش از ۱۱۷ خانوار از نعمت گاز طییعی بهره مند شدند.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۷۸ درصد روستاهای مهاباد از نعمت گاز طبیعی برخورداد هستند، افزود: ۷۳۰ خانوار روستایی این شهرستان در ۲ بخش مرکزی و خلیفان به شبکه گاز طبیعی متصل هستند.

وی همچنین از افتتاح پروژه پرواربندی در روستای اوطمیش با ۱۷ میلیارد ریال سرمایه گذاری خبرداد و گفت: این واحد با ظرفیت سالانه ۵۰۰ راس و اشتغالزایی مستقیم چهار نفر به بهره برداری رسید.

صنعتی با بیان اینکه افتتاح دهه مبارک فجر امسال ۵۳۰ پروژه بخش کشاورزی مورد بهره برداری قرار گرفته است، گفت: امیدواریم با ارایه تسهیلات و هموار کردن شرایط سرمایه گذاری زمینه افزایش تولید و اشتغال روستاییان و کشاورزان را فراهم کنیم.

معاون برنامه ریزی مهاباد اضافه کرد: پروژه عمرانی و زیر سازی روستای اگریقاش مهاباد نیز با مجموع ۴۶ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

وی ادامه داد: این پروژه نیز شامل تعریض و نوسازی پل قدیمی با ۳۵ میلیارد ریال هزینه و زیرسازی و اجرای آسفالت نیز با ۱۱ میلیارد ریال هزینه افتتاح شد.

در ادامه مراسم نیز نمایشگاه صنایع دستی و مسابقه آشپزی با حضور ۱۰۰ نفر از بانوان شهر گوگ تپه در این شهر با حضور مسووولان برگزار و از نفرات برتر آن با اهدای لوح قدردانی شد.

به گزارش ایرنا، از ۱۲ تا ۲۲ بهمن به نام دهه فجر انقلاب اسلامی و جشن پیروزی نامگذاری شده است که در طول این مدت طرح های مختلفی در استان ها و شهرستان های مختلف کشور افتتاح می شود.

شهرستان مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha