هشت واحد تولیدی در شهرک صنعتی آق‌قلا به بهره‌برداری رسید
بهره برداری از یک طرح تولیدی در شهرک صنعتی آق قلا

گرگان - ایرنا - همزمان با ششمین روز دهه فجر هشت طرح تولیدی در شهرک صنعتی آق‌قلا با مجموع اعتبار افزون بر ۶۱۹ میلیارد ریال و ایجاد ۷۶ فرصت شغلی به بهره‌برداری رسید.

 مراسم متمرکز بهره برداری از این طرح ها امروز یکشنبه در واحد تولیدی در و اوراق فشرده چوبی با روکش پی وی سی با حضور فرماندار ، ائمه جمعه و جماعات، اعضای شورای تامین و تعدادی از خانواده معظم شهدا و فعالان اقتصادی شهرستان آق قلا و حضور ویدئو کنفرانسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان برگزار شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: برای ایجاد این هشت واحد تولیدی در شهرک صنعتی آق قلا با مشارکت بخش خصوصی ۶۱۹ میلیارد و ۱۶۶ میلیون ریال سرمایه گذاری شده است.

حسین طلوعیان افزود: در دهه فجر امسال در مجموع ۲۹ واحد صنعتی با سرمایه‌گذاری بیش از۲ هزار و ۶۹۳ میلیارد ریال و ایجاد ۴۰۱ فرصت شغلی در هشت شهرستان گلستان افتتاح می شود.

گلستان بیش از هزار و ۲۰۰ واحد صنعتی در بخش صنعت و صنایع تبدیلی کشاورزی دارد که ۹۷ درصد آن را صنایع کوچک و متوسط تشکیل می‌دهد.

استان گلستان ۲۴ شهرک، ناحیه صنعتی و یک منطقه ویژه اقتصادی (شهرک هزار هکتاری اترک) با مساحت ۲ هزار و ۴۱ هکتار در ۱۴ شهرستان دارد.

اقتصاد اصلی ساکنان استان یک میلیون و ۸۶۹ هزار نفری گلستان بر پایه کشاورزی استوار است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha