۱۷ بهمن ۱۴۰۰، ۱۹:۱۲
کد خبرنگار: 949
کد خبر: 84641180
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده مردم رشتخوار:تصویب طرح شفافیت آرای نمایندگان موجب استحکام قانون می شود

تربت حیدریه- ایرنا- نماینده مردم خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح شفافیت آرای نمایندگان، موجب استحکام قانون شده و تصویب آن، وضع قوانین با ملاحظات مردمی را تقویت می کند.

حجت‌الاسلام علی‌اکبر احمدپور فدکی یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تصویب طرح یادشده زمینه ساز رفع بسیاری از مشکلات است و موجب تقویت اعتماد مردم به نمایندگانشان می شود.

وی اظهار کرد: طرح شفافیت مربوط به حضور غیاب نمایندگان، آرا و نطق های آنان  در کمیسیون‌ها است و باتصویب این طرح مردم از نحوه فعالیت نمایندگان در  کمیسیون های تخصصی مجلس آگاه می شوند.

این نماینده مجلس ادامه داد: مردم نامحرم نیستند باید از آرای مسئولان در خصوص موضوعات مهم آگاه باشند و این آگاهی در همه حوزه‌ها فراگیر شود مگر در موضوعاتی که در طبقه بندی بکلی سری و خیلی محرمانه  قرار دارند.

حجت الاسلام احمدپور فدکی گفت: مردم حق دارند از رای و نظر نماینده خود در امورات مختلف مطلع باشند و بدانند وکیلشان در خصوص یک موضوع خاص چه نظری دارد.

وی اظهار کرد: برای نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی جلب رضایت مردم است.

به گزارش ایرنا،جمعی از  نمایندگان در  نامه‌ای از رئیس مجلس خواستند کلیات طرح «شفافیت آرا» به‌صورت دو شوری به رأی گذاشته شود و رأی گیری برای آن به صورت علنی و شفاف انجام پذیرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha