۱۰ هزار واحد مسکونی در فارس در دست ساخت است

شیراز- ایرنا- استاندار فارس گفت: تاکنون ۱۰۰ هزار واحد زمین برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این استان تامین شده که از این تعداد ساخت ۱۰ هزار واحد آن آغاز شده است.

به گزارش ایرنا، محمد هادی ایمانیه، یکشنبه در ششمین روز از دهه مبارک فجر در آیین افتتاح طرح‌های بازآفرینی شهری استان که با حضور ویدیو کنفرانسی وزیر راه و شهرسازی انجام شد افزود: چنانچه شورای عالی شهرسازی تفویض اختیار بیشتری به استان فارس داده شود، شاهد پیشرفت سریع تر فعالیت‌ها در استان خواهیم بود.
وی با اشاره به افتتاح ورزشگاه محمدی زاده در شهرستان مرودشت بیان کرد: با توجه به اینکه استان متعهد شده که ۱۲ پروژه ورزشی این شهرستان را با کمک صنایع و خیرین به اتمام برساند، انتظار داریم وزارت راه و شهرسازی هم یک هزار تن قیر برای بازسازی معابر شهری اختصاص دهد.
او افزود: همچنین آمادگی داریم تمام پروژه های مرتبط با مدارس، مساجد، ورزشگاه‌ها، مراکز درمانی و مراکز فنی و حرفه‌ای نیمه تمام که ۵۰ درصد یا بیشتر از پیشرفت آنها باقی مانده است را برای تکمیل به خیرین واگذار و این مراکز را به نام خیرین نامگذاری کنیم.
استاندار فارس بیان کرد: با توجه به حضور و مشارکت گسترده خیرین در استان، امیدواریم تمام پروژه های مرتبط با این پنج حوزه با مشارکت خوب خیرین تکمیل شود.
ایمانیه افزود: امروز خیرین حوزه سلامت که برای راه اندازی مجمع آن از فعالیت‌های مجمع خیرین مدرسه ساز الگوبرداری کردیم هزاران میلیارد تومان در حوزه سلامت در استان فارس مشارکت کرده‌اند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha