رسالت مدیران تلاش برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است

سنندج- ایرنا- استاندار کردستان دهه فجر را فرصتی مناسب برای اصلاح مسیر و بازگشت به آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی دانست و گفت: رهبری، مسیر انقلاب را با تبیین و ابلاغ بیانیه گام دوم انقلاب مشخص کرده است و مدیران باید برای تحقق این مهم گام بردارند.

به گزارش ایرنا، اسماعیل زارعی کوشا روز یکشنبه در مراسم جشن بزرگ انقلاب که با حضور جمعی از مدیران و اقشار مختلف مردم سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مجموعه تدابیر و روش ها برای اصلاح مسیر در بیانیه گام دوم انقلاب توسط رهبر معظم انقلاب تبیین و ابلاغ شده و مهمترین رسالت مدیران اقدام در جهت تحقق این بیانیه است.

وی اضافه کرد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری حضرت امام خمینی(ره) یک رخداد شکوهمند سیاسی و اجتماعی بود که در منطقه و جهان اثرات بزرگی برجای نهاد.

استاندار کردستان تحقق استقلال و آزادی و رسیدن به عزتمندی را از برکات انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و افزود: مردم کشور ما دلداده اسلام و راه نورانی پیامبر عظیم الشان اسلامی (ص) بودند و با پیروی از فرامین حضرت امام خمینی (ره) به پیروزی رسیدند.

زارعی کوشا با بیان اینکه پیروی از راه نورانی امام و شهدای بزرگوار موجب پیروزی و موفقیت در همه عرصه‌ها است، گفت: بعد از ۴۳ سال از پیروزی انقلاب اثبات شده که ما هرجا پیرو راه شهدا بودیم به موفقیت دست یافتیم و هر کجا از این مسیر غفلت کردیم با شکست مواجه شدیم.

وی ضمن تاکید بر حضور و مشارکت هر چه بهتر مردم در راستای پاسداشت پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد: برگزاری جشن ها و مراسم های مردمی در راستای گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر یکی از نیازهای لازم و ضروری به شمار می رود.

در جشن بزرگ پیروزی انقلاب اسلامی که با حضور استاندار کردستان، نماینده ولی فقیه در استان و جمعی از فرماندهان نظامی و انتظامی برگزار شد، از تعدادی از خانواده شهدا و ایثارگران دوران انقلاب تجلیل به عمل آمد.

همزمان با سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر، ۳۹۷ پروژه عمرانی و اقتصادی در کردستان به بهره برداری می رسد.

از ۱۲ بهمن ماه سال ۱۳۵۷ سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی (ره) به میهن اسلامی تا ۲۲ بهمن که انقلاب اسلامی ایران به پیروزی رسید دهه فجر نامگذاری شده است این ایام هر سال جشن گرفته می شود، امسال چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha