خودروبرهای پلیس وارد چرخه فعالیت‌های ترافیکی مهاباد شد

مهاباد- ایرنا- رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد گفت: به منظور ساماندهی وضعیت ترافیکی این شهر بالاخره پس از مدت ها با تلاش مسوولان خودروبرهای پلیس وارد چرخه برخورد با رانندگان متخلف شد.

سرهنگ حاتم ابراهیمی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه خودروبرهای پلیس یکی از نیازهای اساسی این شهر به شمار می رفت افزود: از این خودروبرها جهت انتقال خودروهای متخلف داخل شهر به پارکینگ ها اقدام خواهد شد. 

وی اظهار داشت: این خودروبرها با هدف کنترل ترافیک سطح شهر و برخورد با رانندگان متخلف خودروها با همکاری واحد ترافیک شهری و مجموعه شهرداری مهاباد و نیروهای انتظامی فعالیت خواهد کرد. 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی مهاباد اضافه کرد: رانندگانی که در محل های ممنوع و پارک دوبل انجام دهند و باعث ایجاد ترافیک در سطح خیابان ها و معابر شهر شوند توسط خودروبرها به پارکینگ منتقل خواهند شد .

 سرهنگ حاتمی افزود: با رعایت بیشتر قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی شهروندان در سال جاری تصادفات منجر به فوت در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۴۰ درصد کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه امسال میزان اعمال قانون در داخل شهر در راستای تامین بیشتر نظم و امنیت مردم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۱ درصد افزایش یافته است اضافه کرد: عمدە دلایل تصادفات درون شهری مهاباد، از عدم توجه به جلو و استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی ناشی می‌شود.

وی ادامه داد: حمل خودروهای نمایشگاه ها و همچنین خودروهایی که به صورت دوبل و غیرمجاز در سطح شهر توقف می‌کنند به پارکینگ ها می تواند عامل بازدارنده‌ ای برای جلوگیری از تخلف ها باشد.

مهاباد با ۲۴۵ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده و از شهرهای گردشگرپذیر این استان است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha