۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۰:۴۴
کد خبر: 84641641
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

سه هزار نیازمند ایلامی تسهیلات اشتغال دریافت کردند

ایلام _ ایرنا_ مدیرکل کمیته امداد ایلام گفت: از ابتدای امسال تاکنون سه هزار نفر از مددجویان زیر پوشش این نهاد در استان تسهیلات اشتغال دریافت کرده اند.

رضا طاهری روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزو: این تسهیلات توسط صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد و بانک های قرض الحسنه رسالت و مهر ایران به مددجویان واجد شرایط پرداخت شده اند.

وی میزان تسهیلات پرداختی به این افراد را بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: بیشترین تسهیلات پرداخت شده در زمینه خدمات حمایتی، کارگشایی، درمانی و خرید لوازم زندگی پرداخت شده است که در این زمینه حدود ۲ هزار و ۳۰۰ نفر از این کمک ها برخوردار شده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام به پرداخت تسهیلات اشتغال زایی قرض الحسنه به نیازمندان اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز بیش از ۸۰ میلیارد ریال به حدود ۳۷۰ نیازمند جویای کار پرداخت شده است.

طاهری تصریح کرد: در زمینه های تأمین مسکن نیازمندان، وام دانشجویی و سایر خدمات نیز بیش از ۵۵ میلیارد ریال به بیش از ۴۰۰ نیازمند در استان پرداخت شده است.

وی به مشارکت بانک‌های قرض الحسنه مهر ایران و رسالت در پرداخت تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان استان اشاره کرد و گفت: این بانک‌ها نیز در ۱۰ ماهه نخست امسال بیش از ۹۰ میلیارد ریال تسهیلات به ۷۴۵ نفر در زمینه های حمایتی و اشتغال زایی پرداخت کرده اند.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با عنوان اینکه سپرده گذاری مردم در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت کمیته امداد می تواند افراد بیشتری را از تسهیلات قرض الحسنه کمیته امداد برخوردار کند گفت: از همه مردم نوع دوست و نیکوکار استان برای سپرده گذاری در این صندوق دعوت می شود.

بیش از ۷۰ هزار نفر در ایلام از خدمات کمیته امداد برخوردارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha