۲۰ محفل انس با قرآن دهه فجر در استان سمنان برنامه‌ریزی شد

سمنان- ایرنا- مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: ۲۰ محفل قرآنی در بزرگداشت ایام الله دهه فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب در این استان در حال برگزاری است.

به گزارش ایرنا، مجتبی نور محمدی روز دوشنبه به رسانه ها گفت: این ۲۰ برنامه توسط کمیته قرآنی ستاد بزرگداشت دهه فجر استان سمنان و در نقاط شهری و روستایی این استان برنامه ریزی شد و طبق برنامه در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه برگزاری این محافل قرآنی از دوشنبه یازدهم بهمن ۱۴۰۰ آغاز شد افزود: ۱۶ محفل قرآنی با همکاری مساجد و دارالقرآن های شاهرود، مهدیشهر، بسطام، امیریه، گرمسار، درجزین، رویان، دیباج، آرادان، میامی، کلاته خیج، سمنان، دامغان، ایوانکی، مجن و سرخه برگزار شد.

مسوول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: محفل قرآنی بیارجمند بعد از نماز مغرب و عشا دوشنبه در مسجد المهدی، در رضوان بعد از نماز مغرب و عشا سه شنبه در مسجد جامع، در کلاته رودبار چهارشنبه در مسجد جامع و در شهمیرزاد بعد از نماز مغرب و عشا پنجشنبه در مسجد خیریه امیرالمومنین (ع) برگزار می شود.

در این محافل نورانی قرآنی، قاریان و حافظان قرآن کریم به قرائت آیاتی از کلام الله مجید می پردازند.

طبق اعلام کمیته فرهنگی و هنری دهه فجر استان سمنان، سه برنامه شاخص استانی و ۱۰۰ برنامه شهرستانی به مناسبت گرامیداشت پیروزی انقلاب اسلامی در استان برگزار می شود.

اکران فیلم های جشنواره فجر، برگزاری جشنواره موسیقی استان سمنان همزمان با کشور و برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی همزمان با اختتامیه جشنواره فیروزه، برنامه های استانی دهه فجر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha