افتتاح ۲ پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در مشهد

مشهد- ایرنا- همزمان با دهه مبارک فجر، دو پایگاه اورژانس پیش بیمارستانی در مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد در راستای خدمات رسانی به زائران و مجاوران بارگاه امام رضا (ع) به بهره برداری رسمی رسید.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی مشهد، علی یزدانی رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این‌باره افزود: دو پایگاه شهید سلیمانی حرم مطهر رضوی و  سیدآباد چناران از جمله طرح‌های به بهره‌برداری رسیده است.

وی یادآور شد: پایگاه شهید سلیمانی در صحن پیامبر اعظم با مشارکت آستان قدس رضوی و دانشگاه علوم پزشکی با حضور سه نیروی مستقر در خدمت به زائران بارگاه رضوی است.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد توضیح داد: با افتتاح این پایگاه، چهار پایگاه اورژانس به زائران بارگاه منور رضوی خدمات رسانی خواهند کرد که پایگاه‌های شهید اندرزگو، شهید حسینی و شهید جهانگیری در ورودی طبرسی از آن جمله است.

یزدانی اظهار داشت: با افتتاح پایگاه سیدآباد چناران نیز تعداد پایگاه‌های مشترک شهرستان‌های چناران و گلبهار به شش پایگاه رسید که نقش موثری در افزایش سرعت خدمات رسانی به بیماران و ارتقاء کیفیت خدمات رسانی خواهد داشت.

وی گفت: در مجموع مناطق تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد ۱۵۶ پایگاه اورژانس فعال است که از این تعداد ۶۱ مورد آنها پایگاه های جاده ای هستند.

رییس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: همچنین به منظور خدمت رسانی به بیماران و نجات جان آنان، امداد هوایی و اتوبوس آمبولانس نیز در نظر گرفته شده است و در گردنه‌های سخت گذر نیز آمبولانس‌های دو دیفرانسیله فعال هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha