۱۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۳:۱۳
کد خبرنگار: 2091
کد خبر: 84641930
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

بانوی‌ کوراش‌کار استان سمنان به اردوی تیم‌ ملی راه یافت

سمنان- ایرنا- رئیس انجمن کوراش استان سمنان گفت: دنیا آقایی ورزشکار شاهرودی با راهیابی به اردوی تیم ملی برای مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا ۲۰۲۲ و بازی های آسیایی هانگژو چین آماده می شود.

محبوبه خورشیدی روز دوشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی به میزبانی بجنورد با حضور اعضای انتخابی تیم ملی تا ۲۱ بهمن ماه برگزار می شود.

وی افزود: با پایان اردو در ۲۱ بهمن ماه، بازیکنان پس از یک هفته استراحت برای تکمیل تمرینات به کمپ تیم ملی در تهران بازمی گردند.

خورشیدی ادامه داد: آقایی برای حضور در مسابقات بزرگسالان آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی ازبکستان در فروردین ماه ۱۴۰۱ و بازی های آسیایی هانگژو چین در شهریور ۱۴۰۱ آماده می شود.

وی اضافه کرد: بانوی کوراش کار استان سمنان با سابقه کسب مدال طلای مسابقات آسیایی و حضور در اردوهای تیم ملی جودو و کوراش در تمرینات حضور دارد.

رئیس انجمن کوراش استان سمنان خاطر نشان کرد: کلاس مربیگری کوراش آقایان نیز ۱۰ اسفندماه به میزبانی استان سمنان برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، طی ابلاغیه مردادماه۹۸ وزارت ورزش و جوانان، رشته کوراش تحت پوشش فدراسیون ووشو ایران قرار گرفت. با پیشنهاد رئیس هیات ووشو استان سمنان و با حکم رئیس انجمن کوراش فدراسیون ووشو، محبوبه خورشیدی مربی سابق تیم ملی جودو، به عنوان رئیس انجمن کوراش استان سمنان منصوب شد./

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha