۱۱ طرح شهرک‌های صنعتی استان سمنان در دهه فجر افتتاح و آغاز شد

سمنان- ایرنا- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان گفت: ۱۱ طرح عمرانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به مناسبت دهه مبارک فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن آغاز شد.

به گزارش ایرنا، حسن آل‌بویه روز دوشنبه به رسانه ها افزود: هشت طرح عمرانی با اعتبار ۲۳۴ میلیارد ریال همزمان به چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.

وی بیان کرد: این طرح‌های عمرانی در حوزه زیرساختی از قبیل اجرای خط انتقال آب و تأمین آب، اجرای جدول، زیرسازی و آسفالت، شبکه آبیاری قطره‌ای، تهیه و نصب جدول، اجرای منبع زمینی و برق و روشنایی به بهره برداری رسید.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان با اشاره به آغاز عملیات اجرایی سه طرح عمرانی به مناسبت دهه فجر ۱۴۰۰، تصریح کرد: عملیات اجرایی این طرح‌های عمرانی با اعتبار ۲۴۱ میلیارد ریال شامل اجرای برق و روشنایی، شبکه داخلی گاز و زیرسازی و آسفالت آغاز شد.

آل‌بویه خاطرنشان کرد: از دهه فجر سال گذشته تاکنون مبلغ ۲ هزار و ۲۲۸ میلیارد ریال هزینه شهرک‌سازی و اجرای زیرساخت‌های مورد نیاز واحدهای صنعتی انجام شد.

شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ۱۲ شهرک صنعتی مصوب، ۱۰ ناحیه صنعتی مصوب و یک منطقه ویژه اقتصادی سمنان با وسعت حدود ۷۲۱۹ هکتار را زیرمجموعه دارد و ۴۱۵۴ هکتار از این شهرک‌ها و نواحی جهت واگذاری به سرمایه گذاران صنعتی آماده سازی شده است.

قبل از پیروزی انقلاب اسلامی هیچ شهرک و یا ناحیه صنعتی در استان سمنان وجود نداشت.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha